Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skaffe billeder? Så vil vi samarbejde.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:
Definér venligst "redaktionelt brug" !

Det betyder at de ikke må bruges offentlig, det er noget de må bruge internt i huset på redaktionen. Vil du bruge billederne skal man købe tilladelsen fra fotografen, samt have tilladelse fra de personer som er på billedet at de bruges i forhold til dit produkt. Se Shutterstock, de har det meget godt beskrevet, hvad redaktionel brug betyder

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmmmm - det skal du undersøge bedre - tror jeg nøjes med at løfte et bekymret øjenbryn.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bennie Larsen:
Definér venligst "redaktionelt brug"

Den er lidt svær at forstå, da der så også står følgende [Billederne må ikke gøres til genstand for kommerciel udnyttelse, herunder idolplakater. Billederne må ikke lagres elektronisk og må ikke benyttes redaktionelt efter den31.december 2013]

Du kan downloade dem hvis du har ID og password, men det må ikke lagres elektronisk, så jeg læser det sådan, at du må printe et ud og slette det efter print ?  

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 14:06

Jeg ville også, som én skriver forsøge at få brugerne til at indsende billeder og evt. udlodde nogle præmier for bedste og sjoveste FOTO mm. Det er tit de bedste billeder, der bliver taget rundt omkring ude i landet.

Skriv evt. til forskellige samarbejdspartnere, så de kan brede budskabet ud. F.eks. har vi her på Fyn Øens Hold samarbejde, som dækker mere end 125 klubber på hele Fyn.

Mvh. Linda

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)