Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

API til Dropbox på min hjemmeside - så man kan uploade billeder direkte til mig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Er der nogen der kan hjælpe om man kan lave en API til dropbox på min hjemmeside? mener der allerede findes en API til dropbox, men har ikke lige forstand på det :)

Man skal via min hjemmeside kunne uploade billeder nemt og hurtig til mig evt. via en API til dropbox. Det skal være nemt for kunden og MASSE uploade billederne, så det må ikke være bøvlet - jeg har allerede konto ved dropbox, så derfor smart hvis jeg kunne bruge dropbox...

nogen som har forstand på dette ? og evt. kan lave det for mig :)

Håber I forstår - ellers skriv :)

Venlig hilsen
Jacob Andersen

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 12:40

Når vi producerer sites, så integrerer vi tit til dropbox, e-conomic osv - og det er rigtigt at man koder op imod det API som den givne leverandør stiller til rådighed.

Mon ikke dem som har lavet dit website kan det, eller måske findes der et plugin til dit CMS system som allerede kan?

Vi leverer denne form for integration, men gider kun arbejde med det på løsninger vi har leveret :-)

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 13:32

Tak for svar :)

vi har selv lavet hjemmesiden i dreamweaver - og kan ikke selv finde ud af hvordan vi laver en integration til Dropbox evt. via deres API... men mon ikke der er nogen her på amino, som har forstand på det og kan hjælpe med svar m.m. hvilke muligheder der er osv. ? Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)