Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophør af I/S selvskab med et problem.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten :

Har du nogen steder jeg kan læse lidt omkring hvordan det hænger sammen og hvad man skal gøre?

For det har jeg ikke lige hørt før at man kan det.

 

Hvad med at du kontaktede en advokat som vil kunne rådgive dig.   

Har du slet ikke talt med din tidligere partner om hvad han har tænkt sig at gøre?

 

 

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det vil jeg også gøre. Er bare ude efter lidt info inden jeg tager kontakt til min advokat mandag.

Jo det har jeg, men det svært at snakke med en der bliver ved med at love der kommer styr på det mrd efter mrd, og intet sker.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tonny har helt ret. At kreditorerne ved solidarisk personlig hæftelse kan hente alt hos den det er nemmest at få pengene fra betyder ikke, at den anden så bare kan lade stå til. Næ nej - den der betaler har absolut krav på at den anden så skal betale ham - i dette fald vel ret tydeligt 50% og du kan trække ham i retten for pengene til en hver tid - men om han har dem, er jo en anden sag.
Kreditorerne slipper for at skulle i fogedretten mod ham og vælger den lette løsning = dig - men du har den fulde ret til fordringen mod din tidligere partner og skal selvsagt kradse de penge ind hvis der er noget håb om han har dem eller har værdier der kan pantes i

Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg håber virkeligt for dig at de aftaler du og din ex-partner indgik med bank og kreditorer er klare, skriftlige og bekræftede af bank og kreditorer - ellers er det op af bakke - med mindre jeres interessentskabsaftale udtrykkeligt indeholdt proratarisk hæftelse og det kan dokumenteres at først og fremmest banken kender I/S-aftalen.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)