Hej alle sammen Jeg har en plan om at påbegynde en redesigning af mit website inden så længe. Jeg sælger specielle tagrender importeret fra USA. Mit website er www . tagrender . net I forbindelse med redesigningen er jeg interesseret i at gøre det så SEO venligt som muligt. På nuværende tidspunkt ligger jeg på side 2 eller 3 ved google søgninger. Det er noget jeg meget gerne vil forbedre! Jeg ved desværre ikke så meget om SEO, og jeg vil derfor høre jer ad, hvad i mener jeg bør fokusere på, i forhold til SEO, når nu jeg redesigner mit website. Det skal lige siges, at jeg ikke selv står for design og kodning, men har en ven, der er ved at uddanne sig til webdesigner, som hjælper mig (bare rolig - det er ikke ham, der har lavet det nuværende website). Jeg er klar over, at jeg spørger meget bredt ifh.t. SEO. I bund og grund er jeg interesseret i, hvad jeg skal fokusere på i forhold til SEO, når jeg nu redesigner mit site? |
Det du skal have formuleret, er en SEO kravs specifikation, som din designer kan navigerer efter.
Det vil være en stor fordel, at få professionel hjælp og det behøver ikke være synderligt dyrt i betragtning af, hvad du i sidste ende kan få ud af et godt optimeret website.
Det jeg arbejder med er netop at ændre alle de fejl webdesignerne laver -og hvorfor ikke bare få det lavet rigtig i første omgang.
Grunden til jeg ikke "bare" lige skriver en lang kravs specifikation du kan anvende, er fordi det i første omgang vil kræve en dybdegående søgeordsanalyse.
Uden den vil det kun kunne blive til en omgang generaliserende snak, som du nemt kan finde i diverse SEO guides online.