Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en affiliate begynder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som så mange andre har affiliate marketing også fanget mig, og jeg synes det lyder røv spændende! Derfor har jeg det sidste stykke tid brugt næsten al min tid på at sætte mig ind dét. Min plan er at gå i gang med min første side snart, men inden jeg kan det har jeg lige et par spørgsmål jeg skal have besvaret først.

Min affiliate-side skal handle om lejetøj(eksempel), derfor køber jeg domænerne lejetøjssoldater.dk, tøjdyrguide.dk, lejetøjsguide.dk og dukkeguide.dk. Jeg bruger wordpress, skriver gode tekster til hver af deres forsider som inddeholder keyword, osv, sådan at den interne SEO er optimal. Også linker jeg fra lejetøjssoldater.dk til tøjdyr.dk osv. osv. - Kun når det er relevant, men meningen med at have 4 sider der er lidt relateret er udelukkende at disse skal give hinanden eksterne links.

Første spørgsmål er så: Vil dette fungere i praksis og betyder det noget om jeg køber alle 4 domæner hos f.eks. dandomain.dk med samme navn som ejer, eller skal jeg købe dem hos 4 forskellige domæne-udbydere og i 4 forskellige navne? Det er vigtigt at understrege at alle 4 sider vil være "gode" og ordentlige - og ikke bare crap-sider der skal give eksterne links.

Andet spørgsmål: Min side hedder tøjdyrsguide.dk men jeg kun vil ranke på tøjdyr, og ikke tøjdyrsguide - hvordan får jeg google til at forstå det, er det ved kun at bruge keyword'et "tøjdyr" flere gange på siden, eller?

Med Venlig Hilsen

Jonas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)