Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste måder at bruge 600 kr i App Store

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Om de virker med printeren er afhængende af styre systemet (OS X) og ikke de enkelte programmer.. OS X er historisk set kendt fo at være langt mere kompatibel med 3. parts hardware end windows out of the box, men om det stadig gælder ved jeg ikke..

Har haft Mac 10 år nu og har aldrig installeret en printer driver eller haft problemer med printere :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:21

Og ja, generelt er dere ikke kompatibilitets problemer meelm Office og Iwork pakken.. Pages kan læse og eksportere til .doc (word format) - Det største problem du render ind i er at du sidder og ærger dig over at Word ikke understøtter alle de lækre templates Pages kommer med, eller at PowerPoint ikke understøtter alle de lækre effekter og overgange i Keynote :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 21:29

Hej,

Der er absolut ingen grund til at bruge penge på hverken numbers eller pages. 

Download i stedet "Open Office". Det kan alt det som numbers og pages, samt MS Office pakke kan. Og den er helt gratis! Virker 100% perfekt til mac. Åbner allr SM Office dokumenter, og kan gemme i samme format.

/Thomas Overgaard

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:31

Mathias:

Jacob:

HA Almen på en Mac :-)  held og lykke, hvis du skal læse på SDU, hvor de bruger Megastat.

Kører det ikke på Mac? Min kæreste skal læse HA der nemlig, og hun er mac fanatiker (desværre :P)

Nej, det virker ikke på Mac :-) Det er håbløst at følge med, fordi de underviser udfra den udvidelse til Excel. Ved mine medstuderende med Mac måtte opgive.

Men det kan være, at de er gået over til et andet program i Statistik (andet semester) - Ved de bruger et helt andet program på CBS.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:32

Er nok lang hen af vejen en smagssag... iWoks er langt bedre integreret med OS X end open office er, og kan også synce til iCloud m.m.

Som Mac bruger hvor jeg er vandt til en ensartet og gennemarbejdet brugeroplevelse, og lækkert design, er OpenOffice på ingen måde et alternativ for mig!

Men det kan det selvfølgelig være for andre :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 10:59

Jeg siger tusinde tak for alle jeres svar! 
Glad for i har gidet at bruge jeres tid på at komme med tips og tricks.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)