Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. internetbutik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminobrugere

Jeg håber én eller flere kan hjælpe mig med følgende idé eller tanke...

Da jeg gik ned i tøj butikken Deres og i sportsmaster så jeg at deres tøj var MAde in turkey og ligner nøjagtig det jeg købte til næsten ingen penge i tyrkiet.

Jeg vil høre om det er muligt man kan starte en internettøjbutik hvor jeg køber tøjet billigt fra tyrkiet med registering i tyrkiet så jeg IKKE skal betale en masse moms og skat mm.

Og mit tøj vil på den måde stadig være det billigste . Eks hvis et par diesel bukser made in turkey i DERES eller diesel koster 900kr så ville mine koste 500kr.

Hvordan lyder min ide og hvad skal jeg medtænke mm.?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:30

Nu er det jo sådan at de 'Diesel' bukser du køber i Tyrkiet intet har med Diesel at gøre.
Det er muligt at 1-2% af det tøj man kan købe i turistbyerne er originale varer men de øvrige er kopier og så vil du få seriøse problemer i DK.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:29

nej nej

for istanbul er et afverdens størrste producenter iden for mange mærker..

Gå ind i diesel og sørg, tag i magsin eller ligndedesteder..DERES butikken har tøj fra tyrkiet....

og vedr. du siger om deterkopi jamen såvil jeg aldrig registres idk..devil blive i et andet eu land hvor tøjet kunderne bestiller fra nettet vil blive sendt ti!!!!

hvis folk kansælge syge ting som ulovelige piller med mere..så kan jeg også godt sælge ÆLIGT orginale ting som g-start-diesel mm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)