Men hvis Google allerede nu tillægger dem negativ værdi, så skal de naturligvis fjernes.
Jeg har faktisk ikke prøvet at teste, om det har negativ indvirkning, at indskrive SÅ mange søgeord, men jeg vil bestemt ikke anbefale det.
Grunden til jeg ikke har testet det, er egentlig fordi Google gik væk fra at anvende dem fra langt tid siden. Dog anvender Bing search dem stadigvæk, men de anbefaler også kun benyttelse af få konkrete sidespecifikke søgeord.
Jeg vil i dag påbegynde en test på et domæne og se om det påvirker ranking negativt.
I kan selv følge med
Url til test bliver: http://www.bidragsportalen.dk/danske-hjaelpeorganisationer.html
Nuværende rank
[hjælpeorganisationer] Nr. 2 [Danske hjælpeorganisationer] Nr. 3
Cool! Spændt på at høre, hvilken indvirkning det har. Håber dog, at du kan finde rigtig mange meget relevante Meta Keywords. Alle dem, jeg har selv har fundet, er nemlig meget relevante for musiknørder med en meget bred musiksmag.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
2: Husk devisen: Kun ét fokus på hver side. - Altså optimering til et søgeord (eller longtail) på hver side. - Hvis du vil ranke, skal du ikke skrive om havetraktorer og hækkeklippere på samme side, men lave en side til hver.
1: Hvis din <title> er "for kort" tillægger Google gerne din sides brand title. - Udnyt helst alle 65 tegn der udgør en title.
Hej Kristian.
Tak for input.
Er det noget, du er 100 % sikker på? Ikke for at tvivle på dig, jeg vil bare gerne være på den helt sikre side. Det stritter nemlig lidt imod min egen logiske sans. Det ville for mig være mere logisk, hvis det var lettere for Google at afkode ens Meta Title, såfremt man "skærer helt ind til benet".
Eksempel nr. 1 er den, jeg selv ville vælge, men ville du vælge nr. 2?
1)
Random Access Memories | Daft Punk | Album Review
2)
Random Access Memories | French Electronic Duo Daft Punk | Album Review
Hilsen
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
1) Ja og Nej, hvis du har et bestemt brand, så ja, så ville jeg putte det i titlen. Dog kun på forsiden. Ellers ville jeg ikke gøre det.
Hmm. Det forstår jeg så ikke helt. Hvis man har et brand, man differentierer sig på, så burde det vel tilføjes i alle Meta Titles? Ellers er det jo de færreste, der får indprintet ens brand i hukommelsen. Det er jo meget begrænset, hvor mange, der lige ser forsidens Meta Title, og så brander man sig slet ikke via den Meta Title, der følger med hver enkelt anmeldelse og hvert enkelt blogindlæg, som netop kan være det, der får en potentiel besøgende til at klikke ind på ens side fremfor en anden?
Typisk vil jeg jo blive fundet på, at folk søger på en bestemt musikanmeldelse.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.