Hej Jeg har en ide som kræver, at det skal være muligt at sende en sms/mms fra en tlf, direkte ind til en oprettet profil på nettet. Indholdet skal være "skjult" på profilen indtil man selv godkender at ligge det offentligt. Er der nogen der ved om dette er en løsning der kan lade sig gøre, og i så fald, hvad det eventuelt måtte koste? Jeg er klar over det ville være nemmere via en app (som jeg også skal have lavet), men jeg vil også gerne nå folk som ikke har en smartphone :) PFT |
Hej Karina,
Jeg gætter på du er fanget i den lidt klassiske situation, hvor du gerne vil vide hvad det koster - men helst ikke vil afsløre for meget.. du er dog nød til at give ldit mere slip, og forklare konceptet bedre hvis du vil have et realistik bud.
Fx er det helt uigennemsigtig for udestående hvor meget der egentlig ligger "omkring" den profil du beskriver. Hvor meget information opgiver man, hvordan/hvor kan information tilgås osv. osv. osv.
Hvis du helst ikke vil ligge det hele ud på et forum som Amino, så vil jeg anbefale dig at beskrive konceptet over 2-3 A4 sider. Derefter sende det til 2-4 forskellige udviklere/virksomheder og spørge om det er noget de vil give en pris på.
De vil nok hver i sær have spørgsmål, spørgsmål du så igen kan bruge til at afklare dit koncept.
Det vil gøre dig meget klogere, ikke bare på prisen - men også på funktionaliteten og omfanget af dit koncept