Hej aminoer Jeg er ved at sætte kampagner op hos Google og på Bing, men er usikker på, om jeg får sat søgeordene korrekt. Hvis jeg vil have et logisk "både og" på f.eks. ordene dansk og plakat, er det så blot +dansk +plakat på 1 linie ? Hvis jeg ønsker logisk "enten eller" f.eks. på ordene postkort og fødselsdagskort, er det så 2 linier med hvert sit ord ? Endelig kombinationen af logisk "både og" og "enten eller" f.eks ved ordene danske køleskabsmagneter eller ordene danske kunstmagneter, er det så 2 linier hhv +dansk +køleskabsmagnet og +dansk +kunstmagnet ? Kan jeg sætte negative ord ind på hver af linierne også ?
|
Dansk Plakat Service:Hvis jeg vil have et logisk "både og" på f.eks. ordene dansk og plakat, er det så blot +dansk +plakat på 1 linie ?
Ja
Dansk Plakat Service:Hvis jeg ønsker logisk "enten eller" f.eks. på ordene postkort og fødselsdagskort, er det så 2 linier med hvert sit ord?
Ja og husk at bruge eksakt match for hvert af ordene dvs. [postkort] og [fødselsdagskort].
Dansk Plakat Service:Endelig kombinationen af logisk "både og" og "enten eller" f.eks ved ordene danske køleskabsmagneter eller ordene danske kunstmagneter, er det så 2 linier hhv +dansk +køleskabsmagnet og +dansk +kunstmagnet ?
Her er jeg lidt i tvivl om hvad du mener: +dansk +køleskabsmagnet viser dig klart nok hvis folk søger "køleskabsmagnet til køkken dansk", men ikke på bare "køleskabsmagnet" som du også selv gjorde klart i dit første spørgsmål.
+dansk +køleskabsmagnet og +dansk +kunstmagnet kan sagtens ligge i samme annoncegruppe og så vise din annonce når folk laver søgninger der indeholder én af de to 'både og'-kombinationer. Man adskiller altid søgeord med et linjeskift.
Læs evt. mere her: https://support.google.com/adwords/answer/2497836?hl=da