Kan godt være det bare er mig som er helt væk, men har ikke lige kunne finde den oplagte forkortelse ved googlesøgning og derfor prøver jeg så her, da jeg skriver dette rimelig ofte og ikke har lyst til at lave en gentagende stavefejl.
Begyndelsesbogstavet skal naturligvis være stort, men i forhold til visse forkortelser og skrivemåder vil man også have lov til at kigge på det æstetiske.
M.v.h. er måske mest korrekt, men ser ikke pænt ud, synes jeg, så jeg ville skrive Mvh.
Personligt mener jeg også, at man skal passe på med forkortelser. Det er okay med fx, osv. o.lign.
Men der er ikke meget "Med venlig hilsen" i "Mvh.", da man derved viser, at man ikke "gider" gøre sig den ulejlighed at afslutte en email pænt.
Det er jeg helt enig i! Spot on, Robert.
Christian, du skal ikke tænke forkortelser i korrespondance, hellere tænke kort og præcis formulering i indhold.
Hvem i al verden giver dog trådstarter een stjerne for et helt reelt spørgsmål? Nej, vedkommende behøver ikke svare, for det har ingen betydning, hvem det er, jeg undrer mig bare. Som kompensation har jeg givet trådstarter 5 stjerner.