Hej Aminoer, Jeg søger en god webdesigner, som også har tjek på wordpress. Du skal kunne arbejde med Photoshop og lidt ferm til at bearbejde billeder og få min website til at se godt ud. Du skal kunne arbejde med Wordpress. Jobbet: Skal kunne starte nu, da jeg skal have det færdigt senest Tirsdag 6 August 2013. Ja, det er ikke meget tid, men jeg har fået lavet noget ubrugeligt fra en anden. Opgaven er ikke så stor. Jeg har allerede lavet udkast til hvordan jeg vil have det til at se ud med billeder etc. Billederne skal bare tilpasses til wordpress samt arbejdes lidt med i fotoshop, såsom skyggeseffekter etc. Der er et købt Theme fra TemplateMonster allerede, så det meste af websiden er allerede klar. Så basicly, skal der sættes billeder og tekst ind, samt du skal tilpasse wordpress template. Yderemere hvis du har kreativitet til at få opsætningen fra mit outlay til at se bedre ud end det jeg allerede har gjort, vil det være et stort plus, da jeg ikke er designer selv, men har dog en del erfaring alligevel. Mail mig hurtigt her i weekenden om du er frisk og giv mig dit telefon nr. hvis jeg skal kontakte dig. Fortæl også lige kort hvad du kan. PS. Glemte at sige at det er kun omkring 5 sider. Med venlig hilsen Johnny H 4600-Køge |
Har sendt dig en PM.
Du kan bare ringer, er oppe nu det er weekend :)