Hvordan får jeg et betalingssystem/form/modul?
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Hej. Jeg kører et Joomla website , hvor jeg gerne vil have solgt et enkelt produkt/tjeneste. Dvs. når en besøgende opretter en bruger, så skal brugeren betale et fast beløb som vist nedenfor i mit screendump.
- Hvordan løser jeg dette nemmest til Joomla? Findes der en payment form og modul eller lignende?Se screendump i fuld størrelse her
Svar
Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Kan du præcisere det lidt mere?
- Er det meningen at lige efter at brugeren har oprettet sig, at de skal betale eller
- Er det i shoppen, at de lige efter oprettelse skal betale
- eller ;-)
Svar
Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Brian Rønnow
Skrevet
31-07-2013 kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Joomlakonsulenten.dk: Det bedste ville være de ikke kunne oprette sig uden de har gennemført betaling :)
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Søren Mastrup
Skrevet
31-07-2013 kl. 14:30
Svar
Hvordan kan du integrere quickpay direkte på siden? Det er jeg meget interesseret i at finde ud af!
Svar
Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Jeg har ikke nogen shop aktiv i øjeblikket, men jeg kan aktivere en Virtuesmart kan jeg se :-)
Svar
Tilmeldt 3. Apr 13
Hej Jonas.
Jeg har gode erfaringer med Paypal og Ewire .
Svar
Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Virtuesmart... Den var god.
Med Virtuemart kan du godt "tvinge" folk til at registrere inden, at de kan betale.
Svar
Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Brian Rønnow
Skrevet
31-07-2013 kl. 14:37
Svar
Hvordan kan du integrere quickpay direkte på siden? Det er jeg meget interesseret i at finde ud af!
Du kan hente et module og instalere det i joomla. tilføje de oplysnigner du har fået fra Nets og quickpay.
Derfra kan du link i systemet at der skal betaling på.
Svar