Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af apps - sælge ideer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en 25 årig gut, jeg har et par rigtig gode ideer til app osv, problemet er, har ingen forstand på hvordan man udvikler sådan en ?

Er der et sted man kan sælge sine ideer? uden man bliver taget i røven, hvis de tror det bliver en guld gruppe?

på forhånd tak for jeres hjælp

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rettet din overskrift til noget forhåbentligt mere sigende end HELP WANTED (og rettet så det ikke står med kapitaler, hvilket ikke er tilladt på Amino)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du selv invistere eller søger du helt gratis udvikling?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

shiva1:
Er der et sted man kan sælge sine ideer?

Hvorfor finder du ikke en udvikler på Amino Freelancer, så I kan starte noget op sammen?

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En idé er selvfølgelig meget rar at have - men er sjældent meget værd. Det handler mere om udførelsen af den, så medmindre du har noget konkret at vise frem, tror jeg at det bliver meget svært at sælge det. 

At du muligvis kan få nogle til at investere penge i dit projekt er noget helt andet. Men hvis du bruger Google kan du nemt finde guides og lignende som kan lære dig at lave apps selv. Det er dog ikke helt nemt, og er rimelig tidskrævende.

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Shiva1,

En ide kan du sjældent sælge. Du skal være opsøgende og fortælle den til en masse, der har relevans, og så håbe på de også ser potentialet.

Jeg stod lidt i samme situation som dig. Jeg havde en KANON ide og ingen kundskaber. Jeg begyndte at søge her på Amino i debat-søgefunktionen og så startede jeg med at lede efter indlæg, hvor programmører søgte projekter osv.

Jeg endte med at kontakte en (han var dog ikke programmør) og fortælle ham det hele - nu er vi igang! Vi har endda fået en udvikler med på ideen, så vi har stort set ingen omkostninger. Det skal dog lige siges, at efter en del sparring frem og tilbage, så endte det med, at min ide var knap så værdigfuld som jeg gik og troede. Nu arbejder vi på et lidt andet projekt, men gejsten er der stadig og det er det hele værd at have bruge tiden konstruktivt.

Det er som regel de rådne æbler der falder i hovedet på dig - de friske må du selv plukke! (Den fandt jeg lige på!)

Dbh

Dennis

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har helt vildt lyst til at opmuntre dig til at få endnu flere ideer og bare forsøge at sælge løs, men jeg ved af bitter erfaring at ideer ikke er en skid værd, ingen vil betale for en ide, de vil gerne kopiere den når du selv har lanceret den, og så ved man den er god, men selve ideen får du intet for, din bedste chance er faktisk at gøre noget jeg sjældent anbefaler, nemlig at bruge den hjælp det offentlige stiller til rådighed på opfind.nu, de ved hvordan man skal kontakte virksomheder og få værdi ud af sin ide.

Mvh

Jesper Lindgren Hejlesen

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

ville lige høre dig, om,du har fundet nogen til,at hjælpe dig?

Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mit eget udviklings firma for apps og hjemmesider
Vi har lavet en del apps for danske og australske firmaer. 
Vi laver også lead generation og anden form for outsourcing
se mere om os på www.olmsolutions.com 

Vi har netop lavet en app til Danmark der har GPS, chat og bruger profil. Den er lavet på engelsk men laves på dansk og tysk i næste måned også. 
Forbindelse til sociale medier så som Facebook login er nemt nok. 

Lad mig høre lidt mere om appen og om du har grafik, logo og den slags klart eller om det er helt fra bunden af. 

Med venlig hilsen, 
Morten Carstensen

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Morten, Hvis din app siftware opfindelse er teknisk og løser et teknisk problem er en ansøgning om patent på din software app en mulighed for at beskytte mod en krænkelse/tyveri osb Send en pb en email til info@ludvigsenpatent.dk så sende jeg en guide om hvilke steps du skal igennem for at patentere software og apps Mvh Mogens Ludvigsen Ludvigsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)