Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af konfektionssyet jakkesæts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en kontakt til en leverandør som efter mål kan fremstille konfektionssyet jakkesæt på bestilling? Hvis dette overhovedet kan lade sig gøre, lad mig endelig hører fra jer :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:30
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:31

Det er et blandet marked :-)

Kan godt sætte dig i kontakt med en leverandør, der fremstiller i høj kvalitet. Han sælger blandt andet til Espanaden m.fl. , så priserne er naturligvis ikke i den laveste ende.

Men du vil sagtens kunne indgå et samarbejde med ham, hvor du forestå opmålingerne. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Uha . jeg har fået lavet meget konfektionssyet til mig selv og familie i alt fra Hong Kong til Indien/bangladesh. Selv når de selv måler, bliver der ofte ting der skal rettes, så du risikerer det vil være rettelse på rettelse, for de som køber skræddersyet som jeg tror du mener, stiller krav - og du skal ha alle stoftyperne hjemme osv

Mit råd er DONT hvis ikke du har en dansk skrædder tilknyttet

vh

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:26

Cookie > Han skriver jo netop konfektionssyet jakkesæt og omtaler på ingen måde skræddersyet.. Så hvorfor skulle han mene skræddersyet, når han ønsker en leverandør, der kan fremstille konfektionssyet jakkesæt på bestilling? :)

Min erfaring er, at det kan klares uden større problem, såfremt opmålingen er korrekt. - Et kursus i opmåling er en overkommelig investering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)