Kære Aminobrugere E i færd med at opsætte en online shop (jeg er ikke færm mht. it). I denne sammenhæng har jeg oscommerce hvor jeg har opsat mit katalog, men dette program har jo ingen design templates? hvad gør jeg her skal jeg lave designet i et andet program eller hvordan og hvorledes? Paa forhaand mange tak |
dets03ab:Kære Aminobrugere
E i færd med at opsætte en online shop (jeg er ikke færm mht. it). I denne sammenhæng har jeg oscommerce hvor jeg har opsat mit katalog, men dette program har jo ingen design templates? hvad gør jeg her skal jeg lave designet i et andet program eller hvordan og hvorledes?
Paa forhaand mange tak
Der er flere muligheder, du kan vælge at købe en template på www.templatemonster.com som så er tilpasset en oscommerce butik, så er der stadig lidt arbejde i at få det til at passe helt sammen, her kan man så f.eks. benytte et bureau som www.web-creation.dk til den del.
Ellers kan du gå selv igang, der findes blandt andet en contribution til oscommerce der hedder STS, den kan være en god hjælp til at komme videre med designet, men ja der er kun en vej, det er via først at designe et design i det program du nu bedst kan bruge, derefter skal designet klippes op og integreres direkte i koden på oscommerce - Du kan dog starte i stylesheet.css hvor mange af farver skrifttyper mm kan ændres.
Sidst men ikke mindst kan du vælge et bureau som os, hvor vi laver det hele, og du kun skal stå for at sælge, markedsføre mm.