jeg er heller ikke stjernekasteren, men tror nu nok Remy har ret.
Dels er det ferie, dels kan der jo være årsager som at din mail af en eller anden årsag ikke går frem, eller - at deres svar til dig fanges i dit spamfilter
hvis det er noget uopsætteligt og support@amino.dk ikke svarer, ja så er Martin da en mulighed, selv om han nok også trænger til ferie, så plejer både support og for den sags skyld også Martin generelt at være flinke til at svare. Det er jo næppe noget vi kan gøre det store ved i det brede forum vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jamen den har da helt ret, normalt svarer de inden for max et par dage og det er helt fint, jeg har naturligvis tjekket spam mapper, returmails osv osv og desværre er der intet svar.
Ferie eller ej bør der ikke gå så lang tid uden et svar
har selv skrevet til martin eller supporten for nogle uger siden gik ogle dage før jeg selv fik svar. inden jeg fik svaret fik jeg en mail fra dem hvor der stod i at de får ca 500 mails om dagen. så der er nok at tage fat i ikke mindst skal de også lægge alle indlægs på de rigtige pladser og sådan. som jeg har forstået det er de heller ikke så mange ansatte så det kommer vel nok og forresten. skrev de også i mailen til mig at hvis de ikke er relevant svare de ikke på mailen. da martin skal skåne sine hænder også så enden kommer din mail ellers kommer den ikke. men du kan måske lave et nyt indlæg med overskriften der hedder du har brug for support teamet. her inde de sidder også på amino nogle gange eller lige kigger forbi og de kan måske hjælpe dig med dit problem.
forresten. skrev de også i mailen til mig at hvis de ikke er relevant svare de ikke på mailen
Det er da meget relevant at man ikke kan lægge noget op på Amino Buzz, det opfordrer de jo selv til at man skal, ellers ville der jo ikke være nogen nye historier derinde :)
Mener nu at de fleste faktisk er frivillige af dem der svarer på support spørgsmål, men er jeg ikke 100% sikker på.