Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programør søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger et mindre programmeringsfirma til udarbejdelse af en hjemmeside, som er baserer sig på skabe kontakt mellem købere og sælgere. Nærmere bestemt skal der udvikles en brugerplatform noget lignende trendsales (selvfølge ikke i samme omfang) med mulighed for salg/ køb gennem hjemmesiden. Da der er mange dygtige, og meget dyre programmører, vil jeg høre, om nogle af Jer kan anbefale et firma, som I har gode erfaringer med?

Med venlig hilsen 

Kristian

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 12:49

Hej Kristian,

Det lyder spændende. Kan du fortælle lidt om i hvilket størrelsesomfang din opgave ligger i, og hvad du forventer af de personer du søger?

Har du penge til at få det lavet, eller går du efter finde en der er villig til at satse timer på projektet og så få en bid af kagen?

Venligst,

Jonas Bøgh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Hej Kristian

Ja det lyder da spænden, men du bliver nok nød til at give lidt flere oplysninger, hvad er det der skal laves. samt er der bestemt krav til kodning asp.net php, samt hvad har du af penge til denne opgave..

ellers kan du jo også finde et af de mange free script der findes til auktioner..

men held og lykke.. 

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 14:35

Hej Jonas,

Tak for din besked. Projektet er kun lige på fosterstadiet, og det første jeg skal finde ud af er, hvilke omkostninger, der er forbundet med opstart af hjemmesiden. Jeg må indrømme, at jeg ikke har meget forstand på programmering af hjemmesider, så det er svært at beskrive størrelsesomfanget, men hvis du vil sende dine kontakter oplysninger til kristian160685@gmail, så vil jeg kontakte dig?

Har du en hjemmeside, som viser noget af dit arbejde?

Mvh

Kristian

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 14:38

Hej Kristian,

Jeg vil ikke kunne klare opgaven for dig på nuværende tidspunkt. Det var egentlig mere for at forøge dine chancer for et godt resultat, at jeg spurgte.

Held og lykke med det!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:47

Jeg er som dig - fuldstændig blank når det kommer til programmering, hvorfor jeg lavede en beskrivelse af alle de funktioner som softwaren/hjemmesiden skulle indeholde, hvordan jeg forestillede mig at det skulle se ud og havde screenshots af designs som jeg godt kunne lide.

Jeg søgte så selv efter nogen virksomheder på Google, som kunne hjælpe mig med en pris og 5 gav mig et overslag på udvikling af denne software. På den måde fandt jeg ud af, hvad det cirka skulle koste at få lavet.

Det kræver lidt arbejde fra din side, så kom i gang med at lave en beskrivelse af alle funktionerne og hvordan de skal arbejde sammen, så er der helt sikkert nogen der kan give dig et overslag på projektet.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58

Hvis det kun er omkosterninger du ønsker så er det ikke så slemt..

her kan jeg give dig oplyninger om hvad det ca. vil koste at start op. samt kan jeg give dig et par kontakter til et par steder du kan søge hjælp til din programmering af side..

du skal da være velkommen til at kontakt mig på kb@zipmedia.dk hvis du ønsker at høre lidt mere..

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:56

Har du en krav specifikation?

og en budget?

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 18:29

Tak:)