Hej alle For nogle dage siden skrev jeg herinde og søgte feedback på en af mine hjemmesider: www.fastereft.qsite.dk Min nye side kan findes på www.faster-eft.dk Et par oplysninger: |
Dem er jeg en af og jeg skal, på forsiden, åbenbart holdes hen i spænding og aktivt klikke mig videre, for at få en idé om det ved at klikke på "Hvad hjælper Fast EFT (i)mod?". Vel ankommet dertil møder jeg en lang liste - en mistænkelig lang liste - over alle de gebrækkeligheder du kan skaffe mig af med. Der er nøjagtigt så meget mellem himmel og jord, som man er villig til at betale for. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg ville flygte bort fra siden.Daniel Bøgel:Hvordan ser det ud for en som slet intet kender til den behandlingsform som jeg giver?
Teasers bør bruges med omtanke. Man skal være meget sikker på at man med ledetekster, layout, billeder, farver o.s.v. har gjort den besøgende så interesseret, at vedkommende klikker videre for at læse dit egentlige budskab.
Selv ved at klikke rundt på siden, er det ikke lykkedes mig at få indsigt i hvad behandlingen består af. Det er noget med dine hænder, at dømme efter billederne, men hvad gør du med dem? Stikker du også med nåle, er det samtaleterapi eller hvad?
Tjah, det blev så desværre ikke så positivt som du måske havde håbet, men det er altså mine 5 cents.
Go' vind fremover