Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback, forslag og kritik til min (endelig) færdige side. :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

For nogle dage siden skrev jeg herinde og søgte feedback på en af mine hjemmesider: www.fastereft.qsite.dk
Jeg fik nogle gode svar og tog det til mig som jeg kunne bruge. Derfor søger jeg nu det samme om min nye side. (Er meget stolt af den. Den er klart det bedste jeg har lavet, men jeg er stadig uerfaren så jeg mangler professionelle meninger)

Min nye side kan findes på www.faster-eft.dk
Siden er for min alternative behandlings forretning.

Et par oplysninger:
Videoerne regner jeg med at tage om snart. Jeg synes jeg ser lidt for alvorlig ud. Men på den anden side er det jo også et seriøst emne. Hvad mener i?

Hvad med farverne? Og billederne? Jeg er specielt interesseret i at høre jeres meninger om forsiden.

Hvordan ser det ud for en som slet intet kender til den behandlingsform som jeg giver?

Mange tak. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:37

Daniel Bøgel:
Hvordan ser det ud for en som slet intet kender til den behandlingsform som jeg giver?
Dem er jeg en af og jeg skal, på forsiden, åbenbart holdes hen i spænding og aktivt klikke mig videre, for at få en idé om det ved at klikke på "Hvad hjælper Fast EFT (i)mod?". Vel ankommet dertil møder jeg en lang liste - en mistænkelig lang liste - over alle de gebrækkeligheder du kan skaffe mig af med. Der er nøjagtigt så meget mellem himmel og jord, som man er villig til at betale for. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg ville flygte bort fra siden.

Teasers bør bruges med omtanke. Man skal være meget sikker på at man med ledetekster, layout, billeder, farver o.s.v. har gjort den besøgende så interesseret, at vedkommende klikker videre for at læse dit egentlige budskab.

Selv ved at klikke rundt på siden, er det ikke lykkedes mig at få indsigt i hvad behandlingen består af. Det er noget med dine hænder, at dømme efter billederne, men hvad gør du med dem? Stikker du også med nåle, er det samtaleterapi eller hvad? Wink

Tjah, det blev så desværre ikke så positivt som du måske havde håbet, men det er altså mine 5 cents.

Go' vind fremover Wink

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 07:45

Tak for dit gode svar Webmaster.
Det var faktisk lige præcis sådan et jeg ledte efter.

Og jo. Jeg er meget vant til den reaktion at det virker "mistænkeligt". Det er nemlig en behandlingsform som er meget anderledes end dem vi kender til normalt. Så vidt jeg ved er jeg den eneste i Danmark der behandler med det. :)

Jeg forklarer i de små korte videoer hvordan det fungerer og virker. Og under FAQ fortæller jeg det også lidt. Jeg har også lavet en "Start Her" side hvor jeg guider lidt til hvor man skal starte hvis man ikke kender til behandlingsformen. Men den er måske ikke så tydelig? :)

Igen. Tak for svaret. :)

Ps. Bare for god ordens skyld er jeg nødt til at sige at behandlingen virker altså 100%. Også på alle punkterne på den lange liste. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:02

Daniel Bøgel:
Jeg forklarer i de små korte videoer hvordan det fungerer og virker.
Aha, de glap for mig. Jeg så kun introduktionsvideoen, hvor du ønsker den besøgende velkommen og derefter forklarer hvilke knapper man kan klikke på. En anelse overflødigt, hvis jeg må være brutal Skype-Giggle

Jeg har lige browset igen og nu faldt jeg over denne her: "Indtil videre har jeg nedenstående reklamationer som kan benyttes" på siden om en gratis behandling. Du mener nok "reklamer", ikke? Skype-Giggle

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 08:07

Heh jo selvfølgelig.. Reklamer.. :)
Hvordan virker det tilbud egentlig? Seriøst? Useriøst?
Jeg plejede at give den første behandling væk gratis fordi det er så nyt og anderledes som det er. Men jeg blev træt af at folk fik det så godt efter den første gang at de ikke behøvede at komme igen bagefter.. Så jeg tænkte at hvis der er nogen der ikke har råd til det så kan de stadig få en gratis behandling ved at hjælpe mig en smule med reklamen. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20

Det synes jeg da er en rigtig god idé. Du får nok svært ved at kontrollere om de har sat alle 10 stk. op, men pyt med det. Du ville jo have givet dem en gratis behandling alligevel Wink

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 08:27

Super.. :)
Tusind tak for dit friske syn på siden.. :D

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:38

Er der andre der har nogle input? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Hej Daniel.

Det er en fin side, du har stablet på benene. Jeg har nogle forslag/kommentarer:

- Det ser ud, som om du har valgt en engelsk WordPress. Overvej at geninstallere WP på et tidspunkt, denne gang til dansk. Du kan godt installere dansk som plugin, men det fjerner ikke de sidste engelske tekster

- Nederst på siden Kontakt er der et afsnit med ansvarsfraskrivelse. Det kan godt skræmme folk væk, og jeg ville vælge et andet ord/overskrift. Patienten har et ansvar, men det har du også, fx at der er overensstemmelse mellem det, du siger, at du tilbyder, og det du rent faktisk yder, dvs. at du overholder dine egne regler. Det er fint at du siger, at din behandling ikke må træde i stedet for lægens anvisninger. Nederst er det en kikset formulering at skrive "Hvis du ikke kan acceptere disse vilkår, accepterer du blot at forlade denne hjemmeside." Av-av! Det kan få mange til at smutte væk med det samme. Prøv en lidt blødere formulering

- Hvad betyder "Faster"? Er det faster som i fars søster - nej, næppe - eller er det det engelske faster som i hurtigere - eller er det faster som i det omvendte af blødere/mere blød?

- Kan nogen læse korrektur for dig, en søster, mor, kusine, andet? "rehabilitetsevne" skrives rehabiliteringsevne, men der er nogle smuttere her og der på siderne

- Overvej en separat side for "Om mig" og brug det, der står på siden Kontakt (Hvem er jeg?). Det er et fint foto af dig - det er forresten gode videoer

- Foregår behandlingen i Danmark? Hvis den gør, ville jeg nok nedtone, at du bor i udlandet. Det betyder nemlig, at det kan blive besværligt med ændringer til en tidsbestilling, og det gør det svært at få akut hjælp. På Kontakt-siden skriver du: "På grund af bolig i udlandet er det oftest ikke muligt at kontakte mig...". Overvej at skrive: "Det kan være svært at nå mig på dette nummer, så brug email eller Skype i stedet."

- Overvej links til eksterne kilder for at understøtte, at Faster EFT ikke bare er noget, du lige har opfundet i et forsøg på at slå dig igennem med et-ellet-andet. Find kilder, der kan hjælpe på din troværdighed som behandler på et nyt område. Alternativ behandlig har i årenes løb set MANGE selvbestaltede wannabes og guruer, der finder på et eller andet og sætter en etiket på og hævder, at det er dem, der har opfundet det geniale

- Prøv evt. andre alternative behandlere og studér deres hjemmesider for at se, hvad de skriver og hvilke emner, de tager med

- Overvej at slette nogle af de Leave a comment, der findes på siderne. Nogle af siderne er ikke beregnede til kommentarer

Jeg synes, du skal arbejde videre med projektet, for der er meget godt i det.

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 17:35

Hej Poul mange tak for dine komentarer.

Poul Madsen:
- Det ser ud, som om du har valgt en engelsk WordPress. Overvej at geninstallere WP på et tidspunkt, denne gang til dansk. Du kan godt installere dansk som plugin, men det fjerner ikke de sidste engelske tekster

Jeg er meget ny til wordpress så jeg havde ikke selv spekuleret over dette. Mit wordpress kontrolpanel er dog på dansk. Måske er det bare tema-et der ikke fås på dansk. Kan alle temaer oversættes?

Poul Madsen:
Nederst på siden Kontakt er der et afsnit med ansvarsfraskrivelse. Det kan godt skræmme folk væk, og jeg ville vælge et andet ord/overskrift. Patienten har et ansvar, men det har du også, fx at der er overensstemmelse mellem det, du siger, at du tilbyder, og det du rent faktisk yder, dvs. at du overholder dine egne regler. Det er fint at du siger, at din behandling ikke må træde i stedet for lægens anvisninger. Nederst er det en kikset formulering at skrive "Hvis du ikke kan acceptere disse vilkår, accepterer du blot at forlade denne hjemmeside." Av-av! Det kan få mange til at smutte væk med det samme. Prøv en lidt blødere formulering

Ja dette er også noget jeg ikke har vildt meget forstand på. Jeg tænkte at det nok var bedst at have ansvarsfraskrivelse. Det jeg gjorde var at jeg gik til Faster EFT's udvikler Robert Smith's hjemmeside www.fastereft.com og kopierede hans disclaimer og oversatte den til dansk.

Er det nødvendigt at have en ansvarsfraskrivelse eller kan man undvære den?

Poul Madsen:
- Hvad betyder "Faster"? Er det faster som i fars søster - nej, næppe - eller er det det engelske faster som i hurtigere - eller er det faster som i det omvendte af blødere/mere blød?

Det er faster som "hurtigere" på engelsk. Jeg kan skrive dette i min forklaring på siden om hvad Faster EFT er. :)

Poul Madsen:
Kan nogen læse korrektur for dig, en søster, mor, kusine, andet? "rehabilitetsevne" skrives rehabiliteringsevne, men der er nogle smuttere her og der på siderne

Dette er nok mest resultaterne af at jeg skulle nå at have hjemmesiden færdig til en reklame-kampagne jeg satte i gang i onsdags. Jeg kan nemlig selv fint korrektur-læse. Har bare ikke prioriteret det ret højt. Men jeg var ærlig talt ikke klar over at det skulle skrives: rehabiliteringsevne. Så mange tak. :)

Poul Madsen:
- Overvej en separat side for "Om mig" og brug det, der står på siden Kontakt (Hvem er jeg?). Det er et fint foto af dig - det er forresten gode videoer

God ide. Jeg kan lave det som en drop-down side under kontakt. :)
Og tak for input på videoer/billede.

Poul Madsen:
- Foregår behandlingen i Danmark? Hvis den gør, ville jeg nok nedtone, at du bor i udlandet. Det betyder nemlig, at det kan blive besværligt med ændringer til en tidsbestilling, og det gør det svært at få akut hjælp. På Kontakt-siden skriver du: "På grund af bolig i udlandet er det oftest ikke muligt at kontakte mig...". Overvej at skrive: "Det kan være svært at nå mig på dette nummer, så brug email eller Skype i stedet."

Rigtig god formulering. Den vil jeg bruge i stedet for.
Jeg laver mine behandlinger over Skype. som jeg forklarer på "FAQ"-siden. Jeg tænker at lave en video hvor jeg forklarer dette. Men det lader ikke til at du har fundet at jeg har skrevet det. Er der et andet sted hvor det ville passe ind at kunne fortælle det?

Poul Madsen:
- Overvej links til eksterne kilder for at understøtte, at Faster EFT ikke bare er noget, du lige har opfundet i et forsøg på at slå dig igennem med et-ellet-andet. Find kilder, der kan hjælpe på din troværdighed som behandler på et nyt område. Alternativ behandlig har i årenes løb set MANGE selvbestaltede wannabes og guruer, der finder på et eller andet og sætter en etiket på og hævder, at det er dem, der har opfundet det geniale

Ja dette havde jeg selv overvejet men jeg havde ikke lige tænkt over det fra denne vinkel. Rigtig godt tænkt. Udvikleren Robert smith har over 700 videor på youtube som jeg kan linke til. Jeg kunne lnke til hans hjemmeside og nogle avis-artikler hvis jeg kunne finde sådan nogen. Jeg har også en artikel som jeg selv har skrevet til en angstforening som jeg kan linke til. Tak.. :)

Poul Madsen:

- Prøv evt. andre alternative behandlere og studér deres hjemmesider for at se, hvad de skriver og hvilke emner, de tager med

- Overvej at slette nogle af de Leave a comment, der findes på siderne. Nogle af siderne er ikke beregnede til kommentarer

God ide. Det vil jeg gøre.
Ja dette er nok også mest et spørgsmål om prioritering. Jeg har sat en brugerdefineret kommentar-rubrik op på "Erfaringer"-siden hvor man kan kommentere. Det var meningen at jeg ville slette de andre. Men det har jeg bare ikke fået gjort.

Tusind tak for din utroligt detaljerede kommentar. Det var lige præcis af denne årsag at jeg lavede posten. For at få alle de ting at vide som man selv stirrer sig blind på når man sidder i arbejdet. :)

Mange tak. :)
Daniel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)