Hej - jeg er ny Amino. Jeg har igennem en del år lavet skræddersyede Excel-programmer på hobbyplan, til stor aflastning for brugerne. Nu tilbyder jeg mine 'Weidinger-programmer' til virksomheder. Til det formål tilbyder jeg at lave ca. 5 gratis test-programmer til forskellige brancher. Udfra dette vil jeg sidenhen præsentere programmerne til brancherne. Programmerne er kendetegnet ved, også selv om der er mange store formler involveret, at brugerfladen er MEGET:
Eksempel: Lars laver beregninger i 2½ time pr. uge. Han holder 4 ugers ferie. Hans timeløn er 150 kr. Med et Weidinger-program kan han spare 75% af sin tid. Det betyder, at han sparer 78 timer pr. år - næsten 2 arbejdsuger pr. uger. Og i hans løn spares 11.625 kr. - pr. år. Jeg er bekendt med, at i nogle virksomheder har de allerede forskellige programmer til den slags, men i mange mindre virksomheder findes de ikke - endnu. Jeg er også bekendt med, at på mange arbejdspladser hober opgaverne sig op og er en stor stressfaktor for mange. Jeg forestiller mig, følgende brancher som de mest oplagte.
Hvad kræver det af dig, hvis du vil være med i puljen ? Det kræver, at jeg får nogle (fiktive) eksempler på dine opgaver, som jeg laver programmerne udfra. At jeg sender mine 'udkast' i Excel til dig, du prøver dem af og giver mig sparring, udfra hvad du personligt foretrækker. Når programmet er færdigt får du 1 uden beregning, som tak for hjælpen. Og jeg vil meget gerne bruge dig som reference, hvis du er tilfreds. Så hvis du vil med i puljen om de gratis test-programmer - eller gerne vil have tilbud, når jeg er klar, så lad mig høre fra dig. Rent fysisk befinder jeg mig på Amager. Jonathan Weidinger |
Har du tilbagevendende større opgaver med beregninger, udregninger, kalkulationer og tilbud ? Gratis hjælp her
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)