Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du tilbagevendende større opgaver med beregninger, udregninger, kalkulationer og tilbud ? Gratis hjælp her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg er ny Amino.

Jeg har igennem en del år lavet skræddersyede Excel-programmer på hobbyplan, til stor aflastning for brugerne. Nu tilbyder jeg mine 'Weidinger-programmer' til virksomheder. 

Til det formål tilbyder jeg at lave ca. 5 gratis test-programmer til forskellige brancher. Udfra dette vil jeg sidenhen præsentere programmerne til brancherne.

Programmerne er kendetegnet ved, også selv om der er mange store formler involveret, at brugerfladen er MEGET:

• Enkel
  • Overskuelig
  • Let at bruge - også
  • Tidsbesparende at bruge - ca. 75% af den tid 'man' normalt bruger til ovennævnte opgaver, kan spares med mine programmer !

Eksempel:  Lars laver beregninger i 2½ time pr. uge. Han holder 4 ugers ferie. Hans timeløn er 150 kr. Med et Weidinger-program kan han spare 75% af sin tid. Det betyder, at han sparer 78 timer pr. år - næsten 2 arbejdsuger pr. uger. Og i hans løn spares 11.625 kr. - pr. år.

Jeg er bekendt med, at i nogle virksomheder har de allerede forskellige programmer til den slags, men i mange mindre virksomheder findes de ikke - endnu. Jeg er også bekendt med, at på mange arbejdspladser hober opgaverne sig op og er en stor stressfaktor for mange.

Jeg forestiller mig, følgende brancher som de mest oplagte.  

• Call-centre, måske ikke de store avancerede, men de mindre
  • Ejendomsmæglere
  • Flytteforretninger
  • Glarmestre
  • Gulvlæggere
  • Gulvslibere
  • Køkkener / restauranter
  • Køkkenfirmaer
  • Off set-trykkere
  • Pengeinstitutter, måske ikke de store avancerede, men de mindre
  • Rejsebureauer med individuelle rejser
  • Serigrafi-virksomheder
  • Shippingfirmaer
  • Snedker-virksomheder
  • Speditionsfirmaer
  • Tømrer-virksomheder
  • Mekanikere af enhver slags

Hvad kræver det af dig, hvis du vil være med i puljen ? Det kræver, at jeg får nogle (fiktive) eksempler på dine opgaver, som jeg laver programmerne udfra. At jeg sender mine 'udkast' i Excel til dig, du prøver dem af og giver mig sparring, udfra hvad du personligt foretrækker. Når programmet er færdigt får du 1 uden beregning, som tak for hjælpen. Og jeg vil meget gerne bruge dig som reference, hvis du er tilfreds. 

Så hvis du vil med i puljen om de gratis test-programmer - eller gerne vil have tilbud, når jeg er klar, så lad mig høre fra dig. Rent fysisk befinder jeg mig på Amager.

Jonathan Weidinger 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)