Hej,
|
Jeg bruger Asterisk, det kan det du forespørger, f.eks. direkte i den softwareløsning der hedder trixbox.
Jeg bruger Asterisk, det kan det du forespørger, f.eks. direkte i den softwareløsning der hedder trixbox. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Mvh. Mathias |
Arbejder med online salg og design.
Hej Morten Detele.dk er også en mulighed, måden man sætter det op på er vildt nem, jeg har ikke set et lignende system før. Jeg kan kun anbefale det mange gange! |
Hej Morten Jeg forhandler et IP telefon system, som kan alt det du forespørger og faktisk en del til. Der er mulighed for at leje systemet incl. telefoner eller blot leje systemet + x antal SIP-konti. Fordelen ved det system jeg forhandler at du ikke binder dig til f.eks. 10 telefoner af gangen, har du brug for 1 telefon/sip konto køber du bare en, der kan altid udvides med flere. Tilmed er det faktisk også billigt, alt efter løsningen starter vi ved omkring 100 kr. pr. måned, incl leje af en telefon. Send mig en PM hvis du har interesse i at høre mere. |
Jeg kan også kun anbefale Maxtel.dk - tag fat i Matt og du er godt på vej til mere viden og en fornuftig løsning. De er i gang med at sætte min op i øjeblikket. Mvh. René |