Jeg går rundt og tumler med en ide om at lave en medlemsside, men jeg ved ikke forfærdelig meget om selve konceptet " medlemssider" andet end at man skal ha en interessant koncept/emne som folk gerne vil betale for. Jeg tænkte på om der var nogle der kunne skubbe mig i den rigtige retning så jeg kunne danne mig et indtryk af, at hvad det vil kræve af mig at skulle hoppe ud i det. |
Hej
Jeg anede INTET om det med at starte en hjemmeside.. Men jeg fik en ide om en portal/medlemside og den har jeg ført ud i livet. Den er stadig under udvikling (det stopper nok aldrig).. Du kan se den hér
Det jeg har lært mest af, er de fejl jeg har begået. Men det kan ikke undgås hvis man starter fra bunden. Jeg kan sige du bare skal kaste dig ud i det.. Men brug lidt tid på at definere hvad du vil have for en side, hvilke funktioner den skal have osv. For ellers bliver det for dyrt, hvis man skal lave for meget om hele tiden. Det firma jeg fik lavet det første af siden hos var så dårlige og langsomme, at det kostede 10.000 for noget vi stort set ikke bruger nu og ikke mindst sænkede det os 4 måneder!!
Men jeg vil meget gerne svare på evt. spørgsmål du har :)
Jeg er på ingen måde prof, da jeg kun har haft 8 mdr. erfaring, men derfor kan jeg huske helt tydeligt, hvilke ting jeg IKKE ville gøre idag, og det vil jeg da meget gerne dele med dig, så det måske kan spare dig for en del tid og penge!
Mvh
Mads