Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør og Producent af Mobil Tilbehør.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er igang med en forretnings plan for min virksomhed, og fandt nogle punkter som jeg faktisk tror er det der skal til, for at få success inden for den branche. 

Problemet er jeg skal bruge en rigtig rigtig god leverandør og producent af tilbehør (hovedsageligt etuier) , en med rigtig hurtig leveringstid, og som kan masseproducere hurtigt.

Har Amino nogle forslag?

VH.

MadsAno 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 13:42

Hej Der er Gearspot.dk som sælger Etuier og Masser af tilbehør. De har altid deres varer på lager, så der er også hurtigt lavering. de giver så kun 10% i provision. Hvis du vil høre lidt mere, kan du skrive til mig her inde. 

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:42

Tak for svaret.

Dog er det ikke lige det jeg leder efter. Leder mere efter nogle som kan producere mine produkter.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:48

du er så ude i at tage kontakt til danske ambassades handelsafdeling i Kina og HongKong og få adresser på nogen der kan producere det du ønsker, som du må specificere meget mere - materiale osv

Sagen er den, at du kan få masser der vil tilbyde dig assistance men hvis det skal ende i rigtig pris, så skal du ha fat i producenten og ikke bare en underleverandør til en underleverandør til en underleverandør til en underleverandør
Det får du næppe uden selv rent faktisk at tage ud og besøge de potentielelle producenter.
god vind med det
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:33

Sorry. så misforstod jeg dig. Men ja, så skal du da have fat i en grossist, så du så kan lægge 25% oveni, så du bliver detail, ellers bliver du da rigtig dyr, for at du kan tjene på det.  og det kan jeg ikke hjælpe dig med! desværre. 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:37

OBS glemte lige det sidste. hvis du vil have nogle til at producere vare du har designet/lavet, bliver det da en lang og svær proces, og det kan da heller ikke være helt billigt. Men fedt du tør begive dig ud i sådan en stor ting. Håber du får succes 

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:57

Lad være med at finde en dansk grossist...

Importer istedet fra Kina selv, så kan du tjene penge på det, ellers
vil det desværre være alt for dyrt. 

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 05:17

Sesus:

Lad være med at finde en dansk grossist...

Importer istedet fra Kina selv, så kan du tjene penge på det, ellers
vil det desværre være alt for dyrt. 

for engangs skyld er jeg enig (Selv om det er et ældre indlæg du svare på)

jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det er som du vil eller hvor du gerne vil hend med dine indlæg?

til i andre ville et godt sted at starte være her http://www.amino.dk/forums/t/228014.aspx#1489782

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)