Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense til søgning HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er ved at lave en Adsense til søgning, hvor resultatet skal vises i mit sites egne rammer, men kan ikke få det til at virke....... kan i hjælpe mig ???

På denne side har jeg indsat søgefeltet http://www.megaspil.dk/?id=32781  og resultaterne (skulle) så komme på denne side  http://www.megaspil.dk/?id=34168 men det sker ikke ???

Jeg har på fornemmelsen at det er denne sætning fra google jeg ikke helt forstår:

Inden du kan implementere AdSense til s¿gning-resultater inden for dit eget websted, skal du have oprettet den side, hvor søgeresultaterne vil blive vist. Hvis din webhost eller webstedsapplikation ikke giver dig mulighed for at oprette en separat webadresse til dine søgeresultater, f.eks. hvis du bruger Blogger, kan du ikke implementere dine søgeresultater i din side.

Jeg kan jo godt oprette sider i systemet, men jeg ved ikke hvad de mener med "separat webadresse" ??  Kan det have noget at gøre med at siden er bygget i et CMS ???

Håber på gode svar, og fortsat god dag Smile   Mvh. Tommy

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:28

Hej tommy

du har jo ikke indsat google koden på den resultat side du henviser til

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:47

shop-portalen.dk:

Hej tommy

du har jo ikke indsat google koden på den resultat side du henviser til

Du har helt ret.... Jeg fandt ud af det selv  :)  og har derfor slettet koden igår, men ellers tak for hjælpen...  :)det tog nogle timer +++ men nu er jeg kommet til en konklusion (tror jeg) Google accepterer åbenbart ikke /id i den url man skal angive som resultatside  :( og eftersom siden er bygget i et cms der ikke genererer læsbar url er jeg derfor nød til hvis jeg vil have det til at køre, at oprette søgeresultatsiden på et nyt domæne.

Surt, men man kan jo ikke vinde hver gang med cms :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)