Går I med tanker om at lave en iOS app inden for photo/collage, og har I en god del af færdighederne til det selv - så kunne jeg have noget der var interessant. Lavede i 2009 en iPhone app kaldet Collage World, da jeg gerne ville lære lidt om apps da det stadig var nyt. Den har været i App Store lige siden, er efterhånden håbløst forældet, virker ikke på visse versioner af iOS og kører generelt ringe.. MEN: Den er blevet hentet mellem 80.000-160.000 gange hvert år (det er en gratis app), og mere end 100.000 billeder er blevet uploadet af brugere til platformen. I december-januar lå den på omkring 800 downloads per dag.. sidste halvår er gennemsnittet omkring 260 downloads per dag. Jeg har fokus på et andet projekt, men synes egentlig det er synd at den forfalder. Kan rigtig fint bruges til at kickstarte en meget bedre app! Derfor kigger jeg lidt rundt efter et lille team som alligevel går med et ønske om - og en vilje til - at lave en iOS app inden for photo/collage. Tanken er umiddelbart at jeg overgiver størstedelen af ejerskabet, men forbliver partner til en vis grad. I får frit lejde til at gøre hvad I vil med den eksisterende app, dens brugere og billeder, og jeg hjælper selvfølgelig gerne med viden hvis det er nødvendigt. Kunne dette have interesse for nogen - eller kender du nogen det kunne være interessant for - så skriv gerne en privat besked, så finder vi ud af at snakke sammen. |
Vil I gerne lave det næste Instagram?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)