Hvis nu I skulle kede jer senere, må I da gerne tænke på et link til mig :D |
Haha, det skal vi overveje, champ ;-)
Jeg er nået så langt her:
Det er ikke helt så hurtigt som tidligere - jeg må oppe tempoet i nat :-)
Haha, det skal vi overveje, champ ;-) Jeg er nået så langt her: Det er ikke helt så hurtigt som tidligere - jeg må oppe tempoet i nat :-) |
Det var da en lækker lille Word Count, er det et specielt plug-in ? .... Syntes dem jeg har kunne finde enten er overdrevet avanceret, eller ikke fungere optimalt. Syntes nu ellers at 70k karakterer totalt er meget pænt |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Det er word ;) |
.
Tak! Sidste gang nåede jeg 32k ord på de 24 timer, men den bliver svær at knække denne gang. Det er en standard funktion i Google Docs. Der kopierer jeg teksten ind. Den finder du ved at trykke Ctrl + Shift + C :-) |
Nope, Google Docs. :-) |
Der skal vel et ciffer mere på både sider og antal karakterer? ;-) I er for seje med de der 24-timers raids. Må erkende, at jeg ikke kunne gøre det - i hvert fald ikke uden at måtte ligge brak i flere dage efter. :-D Godt gået gutter. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Ahhh, takker for svaret Må prøve at se om jeg bare kan komme i nærheden når jeg starter her om et par timer, super fedt med sådan et møde det, en skam man er helt i nordjylland. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Nu er Halfdans historik jo ikke just positiv. Se blot med på ?t=3h26m2s">?t=3h26m2s (ca. 22 timer inde i sidste marathon) Anyways, her er det aktuelle videofeed: Enjoy! |
Mangler du oplæg til tekster/opgaver? Det kan ordnes. Du er jo vildt god til det med tekster. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn