Jeg taler ikke om app men browser i ipad. Findes der et trick så man kan indsætte links eller indlejre links via en ipad og safari - eller mangler ipad det som på en PC gør det muligt? det gør ikke forskel, om jeg lader det ha egen linje som her www.amino.dk Venlig hilsen Jh |
links indsat med ipad er ikke klikbare
- 1
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
indholdsfortegnelse |
|
Tillader mig lige at prøve på denne post med en iPad. Se Martin interviewe Kasi Jesper Venligst, Bjarke |
Jeg lavede den som quote, for at prøve at undgå den laver den til et link. Det er koden du skal skrive på din iPad, en smule besværligt, men det kan være det bliver bedre på et tidspunkt :) God nat, |
ja det var jo et link - satte du bare link teksten? Men den går så til en fejl 404 - hvilket jo kan ha at gøre med det oprindelige - men hvordan satte du det link med en ipad via safari. Jeg kan via mobil app - men i safari og ipad - nix vh |
Ja du har ret, det var fordi jeg fik tastet for ivrigt, og glemte et v i linket. Dette er skrevet på min iPad, og her er linket tastet ind præcis som i quote'n: Klik for Amino - Mødested for iværksættere Håber ved vor herre det virker for det er en smule besværligt at taste ind ;) /Venligst Bjarke |
dit håb er imødekommet - men ja det er jo lidt besværligt at taste ind, underligt at ipad ikke danner links - so much for that - tak for hjælpen vh |