Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Del dit varelager

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WeShape Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Jeg har i længere tid gerne ville starte en webshop op, da jeg har en masse gode idéer i baghovedet - jeg har dog altid haft det problem, at mit budget ikke har været særligt stort. Jeg har dog de fordele, at jeg er mediegrafiker og hamrende god til PHP, så webshoppen ikke kommer til at koste en øre.

Eftersom mit budget ikke er stort, leder jeg efter en "leverandør"/en anden med en webshop som kan levere produkter hurtigt til mig, når en kunde køber et af de produkter i min webshop. Jeg forventer selvfølgelig at få produkterne til de indkøbspriser du/i har købt dem ind til, hvor i så vil få 50% af det overskud der er ved salg af varen.

Jeg søger varelagre inde for tøj og isenkram, eller det der nærmer sig.

Jeg håber og glæder mig til at høre fra nogle af jer :-)

Tilmeldt 5. Jul 13
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:55

Hej Nicolaj

click evt ind på www.powebshop.dk

Vi har et stort varelager der dels sælges via shop, og dels til detail, kræmmere mv.

Vi er i fuld gang med at sælge dette lager, så skriv endelig på info@sorensen-jorgensen.dk

mvh

sørensen & Jørgensen aps

Stig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Hej Nicolaj!

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht. lager.

Men jeg vil rigtig gerne følge din webshop, da jeg selv har i overvejelserne at starte en webshop i 2014.

Held og lykke! :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WeShape Skrevet kl. 17:02

Hej Stig.

Mange tak for svaret/tilbuddet, men jeg er desværre ikke interesseret i de produkter i har :-(

Med venlig hilsen.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:47

Jeg er faktisk selv igang med en webshop 

Og nu kommer det vilde..... Efter 3 måneders intensivt leverandør søgen - så fandt jeg endelig en som kunne være en oplagt leverandør! Enten var de for dyrere, elle så havde de slet ikke det man søgte! Men det jeg gjorde som du også højest sandsynligt skal gøre er ikke at spørge herinde på amino for der findes allerede 100 tusinde forskellige debatter omkring det emne! Gå i stedet ind på google og søg lidt frem og tilbage, prøv og se om du finder noget, send nogle emails, og se bare generelt om du kan få det til at fungere! 

Sjovt nok er jeg selv igang med en tøj webshop, og hvis man søger en dansk leverandør så tager det bare lidt ekstra efter min mening hvis man ikke har nogle ide om hvor man skal begynde! Jeg har endda også kontaktet alle mærkerne dem selv, men de fleste har ikke svaret og ellers har jeg fået nej på nej på nej pga. jeg er sådan en lille webshop som jeg kommer til at starte med at være. Hvad de så ikke ved det er jo, at jeg vil kæmpe for min webshop nok også som du vil - for ellers så bliver det sku lidt svært ;) 

Hvis du har nogle spørgsmål eller noget så er du mere end velkommen til at kontakte mig på: 

Email: mads@bjergoe.com 

Facebook: Mads Bjergø Grønning

Eller skype: danmarkmads :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)