Det er der formentlig ikke en levende sjæl der har den fjerneste ide om. En ting er listeprisen - du kan sikkert få nogen du kender til at indhente den - noget andet er rabatter osv.
Man kan ikke andet end forestille sig at du sysler med at lancere et kildevands + kølerprodukt og jeg kunne godt forestille mig at det bliver et voldsomt sejt træk.
Hej kontorinvest,Hvis det er Private Label Kildevand plus køler du søger er du velkommen til at kontakte mig på aj@go-media.dk. Eller se udvalget/priser på 123kildevand.dk.
Man kan ikke andet end forestille sig at du sysler med at lancere et kildevands + kølerprodukt og jeg kunne godt forestille mig at det bliver et voldsomt sejt træk.
nej.. ellers close call sherlock. Jeg søger såmend en Kildevandskøler til mit kontorhotel.
Hvis man nu prøver rigtig ivrigt tror jeg godt man kunne have forestillet sig andet end, at jeg sysler med at lancere noget som helst.
Jeg forestiller mig, at nogen kunne sige "hey. vi bruger dem.. de koster det"
Så var der en anden der skrev "vi bruger dem. De er meget fede, men koster det."
måske var jeg naiv, eller også bare afsindig dårlig til at gøre klart hvilke svar jeg forventede.
Først og fremmest skal du jo lige gøre klar om du søger en løsning der sluttes direkte til postevandet og bliver nedkølet, eller om du søger efter nogle dunke der bliver udskiftet ind i mellem.
kontorinvest:
Hvis man nu prøver rigtig ivrigt tror jeg godt man kunne have forestillet sig andet end, at jeg sysler med at lancere noget som helst.