Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til chauffør branchen??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lidt om mig selv til start

hej mit navn er lars olsen er 26 år gammel og bor sammen med min kæreste og vores datter på ca 5 mdr. jeg har ca de sidste 2,5 år arbejdet inden for chauffør og er blevet arbejdsløs efter firmaet gik konkurs så nok om det.

det jeg gerne vil er jeg gerne vil være selvstændig da det altid har været en drøm for mig så det jeg vil hører om er hvad er smartes jeg har regnet nogen priser ud som ligger ikke i den billige ende men heller ikke den dyre.

dog mangler jeg bare nogen ting hvilken bil vil være smartes og best har kigget lidt på en vw transport eller den der crafter og leasing af dem?

og hvad koster en forsikring ca indenfor transport mener den med godset har hørt den ligger på ca 25.000 kr

regnet lidt frem til hvis jeg har og betaler på en vw transporter så skal jeg ca ha de 35.000 kr om mdr så går der ca til en løn så jeg har til husleje og det og lidt sjov plus alle regninger der skal betales som bezin og det så håber der er nogen som kan hjælpe og kommer self med mere hvis der er mere jeg kan komme i tanke om.

håber der er nogen der ude som kan hjælpe

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)