Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale (internationale kreditkort)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så fandt jeg lige PBS' takster for internationale kreditkort og det er jo det rene tyveri med små 6% pr. transaktion.

Hvad bruger I som sælger internationalt? Clearer i igennem PBS til den pris eller har I fundet andre veje?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:25

Business:

Ja, så fandt jeg lige PBS' takster for internationale kreditkort og det er jo det rene tyveri med små 6% pr. transaktion.

Hvad bruger I som sælger internationalt? Clearer i igennem PBS til den pris eller har I fundet andre veje?

Vi lader kunderne betale gebyret, hvilket er temmelig brugt for onlineshops.
På vores sider lader vi kunderne betale gratis med Dankort, hvilket får mange til at overveje om de vil betale feks. 60 kr. for kredit i måske 30 dage.
Dette har vist sig at være en glimrende ide og mere end 80% af vores kunder benytter idag Dankort.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:57

Hovsa Bærbar - man må kun tage de reelle omkostninger til betalingskort dvs.:

1,25% og minimum 1,95 kr. for dansk udstedte kreditkort

På de udenlandske kort er det 5,75% dog minimum 1,95 kr og ikke 1,95 kr + 5,75%

(det er kun på Dankort at der et et fast 1,45 kr + 0,10%)

Det må du se at få rettet!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:04

Ja det er da en fejl, det er nu rettet :-)
Tak for oplysningen.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 15:56

der er mange der er billigere, du kan f.eks. få en BIBIT aftale til ~2%

:)
D

www.onapp.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:55

Kan du selv se priser på deres side, for jeg kan ikke? Er det nogen du selv bruger eller har erfaringer med?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:33

Til Bærbar: Hmmm... det er da ikke rettet endnu så vidt jeg kan se af VILKÅR

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:38

PBS er nogle sløve padder og tyveknægte i mine øjne. De tager boksen for at være dovne, have markedets længste reaktionstid og spille fandango over for deres kunder...jeg har desværre ikke haft de bedste oplevelser med dem og ved at andre har haft de samme oplevelser, så kan du finde alternativer vil det klart være at foretrække for dig, tror jeg Smile

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 13:42

Haps, du skal nok lige opdatere din browser da den åbenbart indlæser en cached site.

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:52

Hej

Jeg vil give Jesper ret - PBS er et nødvendigt onde!! Det er mig en gåde, at de skal holde på mine penge i så mange uger, når man har haft en kunde der har betalt med andet end Dankort/VISA kort. Jeg lærer det aldrig, men ryster bare på hovedet, og min kæreste er snart træt af at høre om min kritik af PBS - men det skyldes nok også at hendes brødre jobber for PBSWink..

Forsat god weekend

Stones

www.swhandel.dk

Dit e-byggemarked 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)