Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at tegne vinduer med..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogle af jer der kender til et program hvor man meget enkelt kan tegne vinduer ind..

Jeg sidder og tegner med papir og blyant, hvor efter jeg scanner det ind, inden jeg kan sende mine notater og mål via mail til trælasten og for at få en pris på vinduer..

Det er jo noget gammeldags, der må da findes et klippe klister program til sådanne en opgave.

hvordan gør i andre tømrermester ?

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 23:11
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:22

Hvad med AutoCad eller Inventor

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:44

Nok de færreste der har et program som Inventor bare til at tegne vinduer, det koster trods alt ikke kun hverken 1000 kr eller 10.000 kr men væsentligt mere ...

Hvis det er til at vise det er der helt sikkert en del af de gratis fx køkken programmer der kan bruges, mener bestemt at fruen har tegnet en del af vores hos igennem det program Ikea har.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 00:01

Google SketchUp opfylder dine behov - og så er det fuldstændig gratis. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 00:19

Tak for alle jeres svar, men jeg tror i misforstår mig..

Jeg kender allerede google SketchUp, fedt program..

Det jeg søger er et program til at tegne billeder af vinduer og døre til trælasten, når jeg skal have priser på vinduer til kunden.

Når man får tilbuddet på vinduer så er alle vinduer angivet med mål, tekst og en fin stregtegning, fra vindues fabrikken.

Disse billeder sidder de jo ikke og tegner hver gang, men har dem i et program.. og hvordelen får man det program, hvad hedder det ??

Jeg bruger enormt meget tid på at tegne firkantet hvergang jeg har en kunde der ønsker pris på vinduer.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:21

Har du prøvet at kontakte de producenter af vinduerne osv, for at høre om de ikke har en god løsning ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 00:24

Jeg har spurgt en enkel sælger, som henviste til trælasten..

Deres indstilling er at man blot giver mål til trælasten og så ordner de resten, men jeg mener selv man udgår fejl og misforståelser når man har en tegning, med åbnings retning osv..

Men jeg vil prøve at skrive direkte til nogle af de store producenter, troede bare der var andre end mig der havde haft dette "problem"

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:44

Hej JTT

Med software programmet KLAES kan du tegne professionelle vinduer og døre. Du kan tegne 'frihånd' eller benytte foruddefinerede typer. Det giver dig samtidig mulighed for at lave tilbud/ordre og sende dem direkte til din kunde.

se mere her: www.klaes.com eller kontakt undertegnede.

mvh. Birthe Weidinger.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv Draft Sight.
Det er en 2D cad program som er 95% identisk med autocad og læser og arbejder med dwg filer. Den væsentligste forskel er at autocad (Light) koster ca. 10.000 kr, mens Draft Sight er helt gratis. Du skal bare registrere dig selv.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)