Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Come on Amino

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

Hej Amino

Som mit brugernavn  også bærer præg af så er det længe siden, jeg var på amino sidst og jeg er tilsyneladende i ikke gået glip af noget det er de samme spørgsmål som for 2-3 år siden, dræbende kedeligt og uden snert af innovation Carpe Diem Aminoer det må kunne gøres bedre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:21

Forstår ikke helt hvor du vil hen med dit indlæg, men et eller andet må Amino gøre rigtigt siden vender tilbage ;-)

God dag.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg synes dte er fint med det samme information

1. jeg glemmer hurtigt

2. der er mange ny medlemmer:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 12. Jul 13
Skrevet kl. 18:26

Hej Simon

Du slipper lidt nemt om ved at skrive "et eller andet" og hvad mener du amino gør rigtigt og hvem siger du vender tilbage?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Længe siden:

Hej Amino

Som mit brugernavn  også bærer præg af så er det længe siden, jeg var på amino sidst og jeg er tilsyneladende i ikke gået glip af noget det er de samme spørgsmål som for 2-3 år siden, dræbende kedeligt og uden snert af innovation Carpe Diem Aminoer det må kunne gøres bedre.

Tak for dit givende og innovative indlæg, der virkeligt inspirerer. 

Hvad du helt præcist vil opnå med dit indlæg, ud over at skyde på Amino og de mange aktive brugere, der hver dag bidrager med viden og hjælp.. ja det må stå hen i det uvisse.

Velkommen tilbage til Amino.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:29

Jeg siger at Amino må gøre ET ELLER ANDET rigtigt siden at DU vender tilbage, medmindre dit formål selvfølgelig var bare at starte debat? ;-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:36
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Længe siden:

Hej Amino

Hvis du har brug for at logge ind på Amino og komme med sådan et surt opstød efter, at du ikke har været herinde i lang tid, så er det måske i virkeligheden dig, der ikke har rykket dig særligt meget? Hvorfor er du her ellers igen, hvis du har rykket dig mere end alle os andre? :-) Hvis det gik dig godt, så havde du næppe et behov for dette :-).

Og ja, selvfølgelig er der mange af de samme spørgsmål som for 2-3 år siden. Der kommer hele tiden nye folk til i alle aldre, som har brug for den viden, som andre Aminoer fik for flere år siden. Det siger vel sig selv. Amino er jo ikke kun til for dig eller mig.

Carpe Diem? Yes, right back at ya, buddy!

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 12. Jul 13
Skrevet kl. 18:36
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak John 

Jeg sidder ikke og spiller hellig og jeg er ikke særlig inspirerende og hvad vil jeg op nå det kunne du jo starte med at spørge om fremfor at nedgøre  det jeg synes personligt at jeg blev lidt skuffet da jeg loggede på og opdagede at det er de samme spørgsmål som går igen og igen og modsat din påstand som alle de andre forhastede konklusioner du skyder med så er det ikke skrevet i ond mening men der kunne måske godt være at det trænger til lidt fornyelse.

Preben

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 18:39

Måske du så mener at vi skal lukke alle nye brugere ude, så kun de erfarne får lov at skrive "nye og spændende" spørgsmål??
Gaaab det lyder trist!

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 12. Jul 13
Skrevet kl. 18:40

Ja jeg ville faktisk skabe en debat men på en god måde og i nogen ond eller nedladende tone.....Hvis nogen føler sig provokeret er det absolut ikke meningen....

Preben

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)