Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig venligst feedback på min webshop!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus c
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Malniko Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk.

Jeg skal snart til at promovere min webshop/brand og vil i den forbindelse meget gerne have noget feedback, inden at shoppen for alvor ryger i æderen :) Så håber at du lige vil kigge på den og komme med ris/ros, ideer, you name it!

Der er ansøgt om nets aftale, men de har en behandlingstid på ca. 4 uger, så det bliver opsat asap.

Jeg overvejer også at oprette affiliate deals på mine produkter, hvis det har interesse for dig, er du meget velkommen til at skrive til mig på malthe@malniko.com

LinkMALNIKO

Venlig hilsen

Malthe Holm Nikolajsen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:51

De er da megacool de der bambus briller. Din side fungerer godt på min iPhone 4S og er overskueligt bygget op. Først kategorier og derefter produkter i den kategori man klikker på og tilsidst selve produktet man klikker på. Det er et godt flow :-)

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Hej Malthe,

Overall et rigtig fint design!

Synes dog der mangler nogle overskrifter (navne på brillerne) samt indhold/info omkring brillerne på forsiden.

"Indkøbskurven" - Teksten bør gøres hvid, og kæles lidt mere for - Alt for kedelig efter min smag.
- Er der nogen grund til at have søgefelt på siden, med så få produkter? 

I bunden (footeren) har de forskellige bokse ikke samme magen.
- Overskrifter bør være hvide og ikke mørk på brun (Det samme med logo'er - Tænker her på Post Danmark logoet, Paypal, facebook og twitter)

Nyhedsbrev overskriften bør venstrestilles, så den flugter med tekstfeltet.

Selve produkt siden er også overskuelig, dog er der for meget white space, mellem det store billede af brillerne, samt "relaterede produkter".

Venlig hilsen
Nils 

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:05

Hej Malthe, 

Fin webshop - dynamisk og brugervenlig. Det eneste jeg ville ændre, er farven på din 'header' og 'footer', men det er jo en smagssag. 

Malthe Nikolajsen:
Jeg overvejer også at oprette affiliate deals på mine produkter, hvis det har interesse for dig, er du meget velkommen til at skrive til mig på malthe@malniko.com

Hvis affiliate-dealen er fornuftig kunne vi måske indgå et samarbejde.

Jeg ejer Maskara.dk - en dansk underholdningsportal med dagligt indhold om mode, sundhed, skønhed og underholdning for kvinder. Vi tilbyder vores læsere positive artikler og blogindlæg om mental velvære, modetips, sund hverdagsmad, karriereråd, kærlighedslivet, forholdet til veninderne, din daglige motion og meget, meget mere. Maskara.dk henvender sig til alle kvinder der ønsker mere viden om mode, sundhed og skønhed. 

Du kan eventuelt sende mig e-mail på kontakt@maskara.dk hvis du er interesseret I at oprette en affiliate deal for dine solbriller til kvinder. 

Mvh, 

Christian 

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:07

Hej

Selv på en relativt stor skærm er det eneste man ser din kæmpe slider. Og det eneste, der indikerer at det er en webshop er det forsigtige "free shipping" (som iøvrigt bør være "fri fragt", når det er en dansk shop). Væk med slideren eller gør den meget mindre, så man kan se produktvisningerne i bunden  af forsiden.

Dine produktbilleder ser på en eller anden møde også lidt kedelige ud. De er for mørke og afdæmpede i farverne. 

Nok med kritik, for synes dine briller er super fede. 

Lidt andre småting: 

1. Få http://www.malniko.com/ viderestillet med 301 redirect til malniko.com

2. Få skrevet ordentlige title tags og meta descriptions (på max 170 tegn)

3. Få gjort indkøbskurven i toppen af siden mere synlig

4. Få kreditkortbetaling istedet for paypal, hvis du henvender dig til det danske marked.

Det var lidt input herfra - håber du kan bruge det.

\Mikkel

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 20:08

Hej Malthe,

Tillykke med shoppen!!! :-)

Her er mine tanker, når jeg lander på forsiden.

1) jeg forstår ikke logoet. Jeg læser Malnko ligemeget, hvor mange gange jeg prøver at læse det. (bevares, har forstået prikken i k'et)

2) Førstehåndsindtrykket er MEGET anonymt, kedeligt og intetsigende.

- Måske det kommer af, at farverne er så anonyme og fordi det vælter med tom plads?

3) Headeren skal udnyttes så meget bedre. Få lavet nogle salgsmomenter/tryghedsmomenter, så dine kunder bliver på siden.

4) Menuen har fire faner. "Hjem", "Bambus solbriller", "Træ solbriller" og "Kvinder". What?  Enten holder man sig vel til materiale eller til køn? Det fremstår lidt forvirrende og halvfærdigt for mig.

5) De 3 produktbilleder (til kategorier) i bunden af forsiden, hvorfor ændrer du ikke dem til 3 deciderede produktbilleder og smider C2A knapper under? Så kunden allerede på forsiden kan smide varer i kurven?

6) Indkøbskurven i headeren er MEGET anonym.

7) Er det i øvrigt en dansk eller engelsk webshop? Sproget er blandet - det holder ikke. Enten 100% dansk eller 100% engelsk.

8) Igen når man klikker ind på kategorisiderne, så savner jeg virkelig nogle tiltrækkende C2A knapper.

Ellers nogle meget cool briller :-)

Held og lykke med det :-)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:38

Kan godt lide at den ikke roder i alt muligt Big Smile

Jeg synes godt om din webshop.

Fra Århus c
Tilmeldt 25. Jun 13
Fra  Malniko Skrevet kl. 22:45

Tusinde tak for svarene, jeg har selv haft nogle af de samme overvejelser, som er blevet nævnt.

Slideren er alt for stor, farverne på tekst i footer og indkøbskurv ændret :) nets aftale med visakort osv. er bestilt, og kommer forhåbentligt op at køre om 1 uge 14 dage, men igen tak for svarene.

Og igen, hvis der er flere der er interesserede i en affiliate deal så kontakt mig endelig, malthe@malniko.com

Ps: Christian, jeg har skrevet til dig på Maskara.dk

Malthe 

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:05

Hej !

Som nævnt af en anden falder jeg også over menuen.

4) Menuen har fire faner. "Hjem", "Bambus solbriller", "Træ solbriller" og "Kvinder". What?  Enten holder man sig vel til materiale eller til køn? Det fremstår lidt forvirrende og halvfærdigt for mig.

Faldt også over nogen stavefejl, men fik ikke lige noteret hvor.

Ellers superfede briller. Hvis det er er dit eget brand så overvej at lave aftaler med butikker. f.eks. tøjbutikker el. optikere.

god vind

Fra Århus c
Tilmeldt 25. Jun 13
Fra  Malniko Skrevet kl. 23:16

ulven:
Ellers superfede briller. Hvis det er er dit eget brand så overvej at lave aftaler med butikker. f.eks. tøjbutikker el. optikere.

Tak, det er allerede en del af strategien :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)