Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det total idiotisk?Tilbyde hjemmesideopbygning med film som mulighed

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

jeg går og koger lidt på en virksomheds idé

Ideen er at havde et IT firma der laver hjemmesider men også billeder og film. synes jeg har set at de fleste firmaer skal man selv leverer sådanne materielle.

Jeg går også lidt med at tilbyde hjemmeside bygning inden for den Erotiske branche, selvfølgelig med samme service hvis det var en hvilken som helst anden forretning.

men ved ikke om jeg er helt der ude hvor det er idiotisk...

vil gerne høre jeres mening 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:03

Er stor konkurrence på begge markeder.. Virker lidt som om, at du fisker rundt med forskellige ideer. Hvis du skal ind på de markeder, har du så kvalifikationerne til det?

Synes du skal finde ud af, hvad du vil starte op med og skulle det blive en succes så kan du altid udvide.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:14

Hej Hansen

Ideen er god men det er der også mange andre der gør!
Det er korrekt at nogle hjemmesidesnedkere ikke kan lave grafik men der er mange der kan.

Der er mange der laver det samme som du går og tænker på men det ser jeg ikke som et problem da mange af de såkaldte freelance grafikere og hjemmesidesnedkere ikke er meget bevendt.

Der er selvfølgelig også gode imellem og dem kender vi da også nogle stykker af, men vi kender flere af dem der er yderst ringe. Så konkurrencen er stor så skal du nå frem skal du kunne levere kvalitet og ikke tænke så meget på pris.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 15:22

Nu var det ikke grafik jeg tænkte på

men foto=billeder synes ikke jeg har set det hos nogle andre og så film=video...

synes ikke jeg har set at nogle folk tilbyder dette

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47199
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:53

Jeg tror da mange kan tilbyde det - ofte i samarbejde med andre virksomheder, så det ikke er nødvendigt med al viden og alt udstyr, men mange kan sagtens bygge billeder og video ind - og arbejder med film og foto virksomheder. Det er ikke nødvendigvis billigere at ha alt in-house

vh

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 18:08

Jeg tror da mange kan tilbyde det - ofte i samarbejde med andre virksomheder

Det kan faktisk være noget om, synes bare ikke at firmaer ligefrem reklamerer for det.

Når men kunne også være man skulle kikke nærmere på det med erotisk indhold, for det synes jeg faktisk ikke ligefrem mange firmaer gør det i.

Men takker da mange gange for de synspunkter der kommet indtil viderer

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Vil godt lige vide hvordan hullen kan folk rette i mit indlæg... synes det er at træde folk over tæerne. at man bare retter i folks indlæg. har fundet ud af mit starttråd er blevet rettet 2 gange... NU MÅ MAN GODT STOPPE!!!!!!!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:42

Hansen:
Vil godt lige vide hvordan hullen kan folk rette i mit indlæg.

Vi er nogle der kan rette i emnet - formentlig fordi vi har været med i lang tid. Jeg gør det sjældent, men din overskrift var ubrugelig 'er det total idiotisk????????' så jeg tillod mig i første omgang at fjerne 5-6 spørgsmålstegn fra den. Nogen har så efterfølgende sat et sigende indhold i overskriften, det syntes jeg er en service overfor alle andre.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

Jesper:
Nogen har så efterfølgende sat et sigende indhold i overskriften, det syntes jeg er en service overfor alle andre.

Blup - blup.  Om der er sat et sigende indhold i overskriften måske - jeg ville s** også blive sur, hvis mit indlæg havde fået en sådan overskrift.

Omkring ideen - den er god nok - men konkurrencen er ekstrem hård.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47199
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var let for mig lige at flytte erotisk hvis det var stødede - så det er gjort i alle fald. Omvendt er en overskift der bare hedder Er det totalt idotisk????? ikke ret meget værd - man bør jo forsøge at få lidt indhold i (som også anbefales hver gang man laver en tråd) så folk kan afgøre, om det er noget de ved noget om - så jeg tror ikke noget har været i ond mening - du bare forsøg op at få indhold med

Jeg synes stadigt sagtens ideen kan bære og holder fast i at du i starten i alle fald får et lettere liv hvis du samarbejde med nogen med film og kamera erfaring og udstyr

vh

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:30

Cookie:
Jeg synes stadigt sagtens ideen kan bære og holder fast i at du i starten i alle fald får et lettere liv hvis du samarbejde med nogen med film og kamera erfaring og udstyr

Hvorfor jeg tænkte i den ret er fordi jeg jeg har arbejdet med foto og film på hobbyplan i mange år. og idag har valgt efteruddanne mig eller rettere tage en uddannelse inden for IT web.

Så har jeg tænkt hvorfor ikke koble sin uddannelse og hobby sammen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)