Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en god og stabil hosting leverandør at blive forhandler hos (helst dansk)?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har et web bureau hvor vi akut søger efter en hosting udbyder som vi kan blive forhandler/reseller hos. Altså hvor vi selv opretter og supporterer vore kunder, men med mulighed for teknisk support i back-end. Vi kører primært vore kunde løsninger i Wordpress og Magento.

Vi mangler nogle anbefalinger til hvem som er gode til dette, helst en dansk virksomhed - anyone? :-)

Fra Århus C
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

TDC Hosting har nogle forskellige partnerprogrammer. Dem kan du ihvertfald prøve at give et kald :)

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et webbureau og har styr på det med hjemmesiderne selv - men måske ikke er en "ørn" hvad angår det tekniske (server etc) - så vil jeg klart anbefale dig at kontakte curanet og blive forhandler der.

Der har du mulighed for enten at få sat en cloudløsning op med plesk eller lign - eller du kan købe enkelte webhoteller efter behov.

Uanset hvilken løsning du kunne finde på at vælge - så er jeg sikker på at du bliver 100% tilfreds - og deres support svarer altid hurtigt. Du har desuden mulighed for at kontakte dem pr. mail eller telefon, hvilket gør det væsentligt mere fleksibelt - og vigtigst af alt, så får du fat i en der altid kan hjælpe dig.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

prøv at skriv til T.J.N Marketing herinde. ved at de er medejer af et hosting firma. men ved ikke om de køre reseller.

 

Hilsen

Hansen

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de nævnte forslag, men findes der virkelig ikke flere hosting udbydere som folk kan anbefale?? Har godt set at TDC har partnerprogrammer, men de slår mig som værende lidt for store monopolistiske mastodonter til os :)

Curanet er bestemt en mulighed og er nok dem jeg har skævet mest til... er der flere som har erfaringer med Curanet? :)

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Du er meget velkommen til at kontakte os i CommerceGruppen.

Vi laver 100% Magento i form af hosting, integration og generel Magento udvikling/implementering.

Mvh

Jacob

Fra Århus
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Businessman"

Du skal være meget velkommen til at sende mig en mail - så vil jeg sørge for at få dig oprettet så du kan kigge dig lidt omkring. Det er selvfølgelig både gratis og uforpligtende :) 

Mvh.

Mikkel

mb @ curanet.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Businessman

Vi anvender "Internet123" og har kun gode erfaringer at berette.

Mvh

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg faldt lige over dit indlæg - Nu er det godt nok over en måned siden du oprettede dit spørgsmål, om at i søger at blive forhandler.

Hos Danhost kan du blive forhandler / partner af næsten alle vores hosting produkter. Vi giver dig som udgangspunkt en fast procentvis rabat også på domæner) og så kan i frit sætte jeres salgspriser som i ønsker det. I kan f.eks. købe en forhandler pakke med 10 webhoteller til 50 GB i alt, hvor i selv kan fordele plads og ressourcer blandt de 10 webhoteller. Det er jo en pakke i kan starte med og så kan i altid let opgradere. Og i kan sagtens køre jeres WordPress og Magento kunder på det. 

Er i stadig i gang med at lede efter en hosting udbyder, eller har i fundet hvad i skal bruge?

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)