Hej, Jeg har spurgt det reklamebureau som har lavet vores hjemmeside, om ikke man kan ændre adresselinierne på vores side, så fx i stedet for at stå www.jakodan.dk/shop/p5%rf kommer der til at stå fx www.jakodan.dk/shop/boblekuverter. Jeg fik dette svar; "Man kan ikke ændre teksten i adresselinien, som du forespurgte tidligere, for det er stien ned i databasen, hvor den skal hente produkterne, men man kan måske gøre noget andet for at søgemaskineoptimere den, som vi er ved at undersøge.
Det er at ændre titlen på siden (Det der står i den blå bjælke i browseren) alt afhængig af hvilken kategori eller produkt man ser på.
Titlen er også vigtigere i forhold til søgemaskinerne, så hvis det kan lade sig gøre, så er det en bedre løsning."
Jeg har ikke en dyt forstand på det, så vil lige høre om det er rigtigt?
På forhånd tak.. |
Jeg er IKKE SEO/website-meget_klog så jeg ved ikke hvad der er teknisk muligt med hensyn til at ændre adresselinierne, men jeg synes at nedenstående lyder som om de taler udenom.
Jakodan:Det er at ændre titlen på siden (Det der står i den blå bjælke i browseren) alt afhængig af hvilken kategori eller produkt man ser på.
Titlen er også vigtigere i forhold til søgemaskinerne, så hvis det kan lade sig gøre, så er det en bedre løsning."Hvis jeg var dig, ville jeg tage fat på en af SEO-guruerne herinde og købe lidt rådgivning, men der kommer nok nogle indlæg i tråden der kan hjælpe :)