jeg driver til dagligt flere forskellige webshops, hvor mange af produkterne ofte kan pakkes i et maxibrev. Dog er jeg stadig itvivl om jeg har den rette fragt-løsning hertil. Min nuværende løsning er hos Post Danmark. hvor vores pakkepriser u. omdeling ligger på mellem 32-40 kr pr. pakke. Men når kunder returnerer varer til os kan de nøjes med et frimærke på 25 kr. Det vil altså sige at det er billigere at sende som privat person? Jeg er godt klar over at vores kunder sender som blev - og vi sender som pakker. Men så må der vel være en mulighed for os at sende vores mindre varer som brev og større produkter som pakker?
Jeg vil meget gerne finde en smartere/billigere løsning end vores nuværende aftale.
Min motivation, skal ses som, at hvis jeg sender med frimærker i stedet for vores nuværende labels, kan jeg spare ca. 5000 kr pr.md;)
Vi sender også alt, som kan, som brev og oplever aldrig problemer med det.. :-) Post DK vil ikke give så lave pakkepriser som brevene koster, desværre - men det har du vel undersøgt.
Alternativt skal du have fat i GLS, de kan nok give lavere pakkepriser, men kan de give samme service som Post DK?
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg kan også lige sige til dig at vi sender stort set samtlige produkter til privatkunder med helt almindelige breve, det er klart det billigste og hat fortsat kun oplevet positive ting, de har brevet dagen efter, det bliver leveret til døren hvis ikke det kan gå i postkassen og det koster kun mellem 8-25 kr.
Anbefaler altid andre det samme, kun hvis vi sender ud til erhvervs kunder benytter vi os af pakker, da der ofte er en meget større værdi i disse forsendelser, men for at være helt ærlig tror jeg det kunne være det samme, men det giver nu alligevel en tryghed at vide hvor pakken er hele tiden:)