Men alle henvendelser bliver behandlet yderst professionelt, og lige efter bogen.
Er det ligeefter bogen at aflyse et møde 2 gange i træk med en investor?
Når man søger investor er det altså investoren der sætter dagsordnen, det er ham/hende der har noget du meget gerne vil have, og så brænde man altså ikke personen af flere gange uden at melde afbud.
Det er utroligt at business faktisk gik med til et møde anden gang, det finder du ikke mange investorer der gider.
Nu vil jeg ikke trække denne diskussion i langdrag, men....
1. Du havde mit nummer.....også første gang. Du ringede ikke og meldte afbud.
2. Det var ikke dig der fik fat i mig anden gang. Det var mig der måtte ringe til dig......det var der du begyndte at lyve og sagde, at du havde prøvet at ringe. Der røg kæden af for mit vedkommende.
Det er menneskeligt at fejle.....men sgu ikke samme fejl to gange i træk indenfor få dage.
Som jeg også skrev til dig på mail......få styr på dig selv inden du søger partnere. Ingen finder sig i den slags.
Det er menneskeligt at fejle, det er guddommeligt at tilgive. Sådan har jeg det..
Det er nemlig rigtigt Dennis. Du fejlede og Business tilgav. Du fejlede igen og Business tilgav igen. Du fik 0 kr. og Business gav 0 kr. Du "skylder" ikke noget og Business har ikke noget "udestående". Så Business' guddommelige tilgivelse har reddet dig selv fra din egen fejl ...