Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rundrejse i USA - Hvad må man ikke gå glip af?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

At leje bil er billigt - med mindre selvfølgelig du er alene. Er man bare to, er det allerede overkommeligt. Jeg synes at huske noget med 1500 kr for en uge fra New Orleans. Lejede bil i Denver, og det var også billigt, men husker ikke hvor meget.

Jeg har lejet hos både Avis og Hertz og ikke har problemer.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lejet bil ved http://www.ebiludlejning.dk adskillige gange - det synes jeg er både billigt og man søger blandt flere forskellige selskaber.  eBiludlejning er blot en agent, men priserne er som regel billigere via dem - end den er ved at handle direkte. 

Jeg har kun haft gode oplevelser og deres åbningstider er så man kan få fat i dem når man har lyst og tid, og ikke i en kaffepause i løbet af dagen :) 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Jeg har kun haft gode oplevelser og deres åbningstider er så man kan få fat i dem...

Orv, for søren, det minder mig om 2 to ting: I New Orleans havde de nogle elendige åbningstider. Man kunne ikke bare returnere vognen, det skulle ske inden kl. 17.30, kors!

Den anden ting er parkering i storbyer. Hvis du ikke kan returnere vognen efter lukketid, er du nødt til at finde parkering i byen - det kan være en dyr affære, uha! Tjek med hotellet, inden du lejer bil, om du kan parkere på hotellets område, fx kælderparkering, og navnlig hvad det koster. I New Orleans kostede det 33 Dollars pr. nat, tak for kaffe! Ellers er det gratis i forstæderne og ude på landet.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul har en god pointe mht. parkering. Mange hoteller i storbyerne har kun valet parking, og jeg har givet op til $45 pr. døgn.

Hvis man booker på eks. Hotels.com skriver de typisk hvad det koster at parkere.

Mvh Carsten

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  VikarDK Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige bestilt rundrejse i Florida med Autocamper igennem www.usatours.dk 

Kan klart anbefale dem, da de booker det hele for dig og kommer med vejledninger til seværdigheder osv.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)