mon ikke begge dele så er med på hendes årsopgørelse - og står der ikke der 49.900 i personfradrag og enten et beløb eller intet under restskat 2010 - på hendes årsopgørelse som du har taget de andre tal for - det vil jeg da tro? (og vel også på hendes forskud for 2012 står vel personfradraget som jo er en standard skat har check på så du ikke skal ifylde noget)
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg er ikke helt med Cokie, jeg har bare gået ind i hendes skattemappe, og der har jeg valgt ret selvangivelse, og der er en masse felter, og foran disse felter er der to steder nogle blå tal, som jeg så har skrevet over i den pdf selvangivelse jeg har hentet ned. Er det ikke korrekt?
helt som jeg har skrevet - har Tonny jo bekræftet - du skal ikke rode med personfradrag og rest skat - det er standard og et tal som skat selv har - så bare glem de to og ellers jo du har taget det som de havde i hendes årsopgørelse - den for alm indtægt ikke udvidet som hun vel har godtkendt og skrevet hendes tal over i den udvidede sammen med virksomhedstallene nu - så det lyder fint - bare glem personfradrag og restskat 2010
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Okay, mange tak alle sammen, den er nu udfyldt :) Dog er der en fejlmeddelse når jeg gå under kontakt og e-mail, så den må vist sendes med post i morgen, ellers prøver jeg lige igen om det virker i morgen tidlig med den e-mail :)