Jeg har før hørt og læst om at folk kan sælge inde på ebay.co.uk , men da jeg prøvede at oprette en annonce, og da jeg var færdig med den skulle jeg så logge ind på min paypal konto. Men så er det de skriver "Det land, din PayPal-konto er registreret i, understøttes ikke af PayPals bankbekræftelsesproces. Log på med en anden konto, eller opret en ny konto, der er registreret i et af følgende lande: Australien, Belgien, Canada, Filippinerne, Frankrig, Holland, HongKong, Indien, Indonesien, Irland, Italien, Japan, Kina, Polen, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sydkorea, Taiwan, Thailand, Tyskland, USA and Østrig." Danmark står ikke på listen? Hvordan kan andre her fra Danmark så have solgt på ebay? Har jeg måske gjort noget forkert på min paypal konto, eller skal man skrive en adresse i et andet land ? |
Jeg har tidligere solgt på ebay, og synes at det var aaaalt for dyrt. For det første så må man kun tage 40 kr i porto når man sender fra Danmark (portoen er jo desværre højere, så den ekstra porto må du lægge oveni salgsprisen), du skal betale et okay pebret gebyr på salgsprisen, og endeligt tages der også et gebyr af paypal. Så jeg endte med at betale 15-20% samlet i omkostninger til ekstra porto og gebyrer til ebay (og det på et produkt der røg for 2100 kr, så det var nogle hundrede der ikke røg i mine lommer, men i ebay, paypal og postdk's lommer).
Jeg havde dog ingen problemer med paypal kontoen dengang, så kan desværre ikke hjælpe så meget med lige det problem.