Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af basis varer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har bevæget mig ind i junglen for at lede efter leverandører, hvilket har vist sig ikke at være så helt ligetil.

Er der nogle der kan/vil hjælpe mig med leverandører af denne slags varer (kan evt. skrive til mig i en privatbesked):

De varer jeg har forsøgt at lede efter til at begynde med er div. basis tøj til babyer, bl.a.: hagesmække, bodyer, natdragter, ”bleunderbuks” også gerne i calypso udgaven, børneslips, hjelme (de små hatte), hårbånd, stofbleer, håndklæder. Gerne i div. farver.

Disse varer i noname eller mærke, hjælp til begge dele modtages med kyshånd.

Kan i tilmed være behjælpelige med, hvad jeg kan regne med af indkøbspriser på et par af produkterne, noname vs. mærke, blot for at have en idé.

Ligger du selv inde med et rest parti af ovenstående, som sælges billigt, hører jeg også meget gerne fra dig.

På forhånd mange tak,

Mvh Kristina

Fra Græsted 3230
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina,
Jeg har læst mig frem at du leder efter en leverandør, jeg representerer selv bejust som er et firma der importer vare fra Asien og EU lande. Hvis du er interesseret i send lidt mere info omkring hvad du vil købe og hvad er din budge så sender vi vores bud :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi  har et utal af gange skrevet om det at finde leverandører her på Amino.. Du skal ikke forvente at folk fortæller om deres gode leverandøre som måske har taget flere år om at finde - det kræver til tider hårdt arbejde at finde den rigtige leverandør. Prøv at starte med nogle af disse ting.

Internationale fagmesser

http://www.pittimmagine.com/en/corporate/fairs/bimbo/exhibitors.html

Indkøbsguides:  f.eks. www.wlw.de   eller www.kompass.com

Brancheforening

Fagblade

 

 

Mvh

Ravn

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Det kan jeg hjælpe dig med.
Jeg har kontakter til små ordre i Ungarn og Indien.
BH Pia
www.pajpattern.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)