Hej Alle Jeg er ved at blive lettere sindsyg af google.! - det forholder sig således at jeg for et års tid tilbage, oprettede 30 dages prøveperiode hos Google Business, hvor jeg tilføjede mit domæne, og dermed kunne bruge mine mailadresser via google Business. Jeg brugte også Google Calendar, hvor jeg fik sat kalenderen op til at sende daglige mails + andre notifikationer med begivenheder. Alt var fryd og gammen i de 30 dages prøveperiode. Herefter lukkede kontoen, og jeg havde taget backup af mails mv. Det som jeg ikke fik gjort, var at slette de automatiske notifikationer, hvilket vil sige at idag bliver jeg bombaderet med dobbelt notifikationer i min mail box (IMAP mail under mit domæne). Jeg har været inde under kontrolpanelet (google business) for at deaktivere dette, men jeg kan INTET gøre derinde, da kontoen er deaktiveret. - Mine muligheder er at betale og få adgang igen. Efter overstående ikke kunne lade sig gøre, har jeg brugt timer på at finde en mail adresse/telefon nr. til google, men ALT er jo automatiseret, så man får bare en venlig mail igen, at man kan kigge der og der, for at få svar på sit spørgsmål.... Nogen der har en idé til hvordan dælen jeg får dette deaktiveret??? |
Google Business
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave??
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)