Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forretningsmodel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er en person der ofte rejser udenlands for at se fodbold, og derfor har jeg nu besluttet mig at købe sæsonkort til et bestemt hold. Sæsonkortet indeholder omkring 29 kampe og jeg skal måske selv bruge 5 af kampene. Jeg har købt to sæsonkort så det er 1 + ledsager.

Jeg har tilladelse til at sælge mine resterende billetter, dog uden at tage overpris. Altså jeg må sælge dem til de priser der på klubbens hjemmeside er annonceret.

Derfor har jeg leget lidt med tanken om at arrangere nogle ture, hvor der både er kampbillet, hotel og evt flybillet inkluderet. På den måde kan jeg tjene lidt for at arrangere turen. 

Når jeg kigger på andre fodboldrejsesider, kan jeg se at mange af priserne er skyhøje, og uden at inkludere fly.

Jeg kan fx se at der til en bestemt kamp bliver solgt kampbillet og hotel (standard) til 4000! kr. Der er altså ikke fly inkluderet. 

Den samme kamp vil jeg kunne sælge for under 1400 kroner uden fortjeneste, og med flybillet til ca. 2400.

Hvad synes i jeg skal gøre, og hvordan skal jeg arbejde. Nogen ting jeg skal være opmærksom på inden jeg starter.

Første kamp er den 24/8.

Med venlig hilsen

Hassan Jaber 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)