Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasseapparat søges.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står og skal bruge et kasseapparat til en kommende butik.

Har du en til at stå eller har du et godt tilbud, så send mig en besked.

God weekend

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:32

Der findes en del på markedet. Der er også nogen som køre på iPad, dem synes jeg personligt meget godt om. Ikke mindst pga. prisen.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:43

Hej,

I stedet for et kasseapparat kan du eventuelt bruge et stykke detail software på en bærbar eller en pc.

Vi samarbejder med et firma der hedder DDB-DATA om at levere kasseløsninger og du kan se softwaren her
http://www.ddb-data.dk/produkter123

Du er mere end velkommen til at skrive eller ringe hvis du har spørgsmål Smile 

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 23:06

Jeg har et Casio stående med ca 5 varegrupper til 1000 kr.

Skriv hvis du er interesseret.

Mvh Sue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:31

Har haft det her i mine 3 butikker (EZ power pos): http://www.denverresearch.com/software/prices.shtml

Det er nemt enkelt og BILLIGT!
1100-1200 kr. giver du og så har du tilmed fjern-adgang så du kan gå på kassen hjemme fra for at opdatere vare, se rapporter, statistikker for de bedst sælgende produkter, se hvornår på dagen der er mest travlt og hvilken medarbejder der sælger mest i alt og i hvilke varegrupper. 

Der findes også en dansker der har en masse annoncer på DBA.dk han hedder Nordic-Pos hvor du får lov til at betale lidt mere for det samme software du kan købe direkte ved udvikleren.

Det kan varmt anbefales!

Vi har så en ipad der spejler en computer hvor der køre på der har forbindelse til bonprinter og pengeskuffe.

Alternativ er det iZettle som er en gratis løsning og en app du henter ned på tablet eller smartphone.
det kan kommunikere trådløs med bonprinter eller pengeskuffe dog skal der hele tiden være netadgang for at kunne benytte systemet. Og netop derfor benytter jeg stadig EZ Power Pos

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 18:11

Hej MoobMedia

Jeg kan tilbyde dig at installerer noget POS-software på en eksisterende computer du har for 1495,- ex. moms.

Og hvis det er et fysisk kasseapparat har jeg et vi har brugt til leje på Roskilde til salg for 1295,- inkl. grundprogrammering, dette er et Olivetti ECR 6920F.

Gerne smid mig en mail på kjo@cpos.dk

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)