Hej mennesker :-) Som overskriften siger, så søger jeg en samarbejdspartner. Jeg har fået sommerferie og kan ikke holde 1 dag mere ud, uden at lave noget "nyttigt". Når det så er sagt, så skal det lige nævnes at jeg har et fritidsjob, og jeg nyder skam også at slappe af! men jeg er bare en person som bare gerne vi noget. Jeg går med en drøm om at blive selvstændig, og den eneste måde det kan lade sige gøre er jo ved at komme igang. Jeg har haft flere projekter kørende, men det er jo ikke alle idéer som er ligegode, så det er bare med at blive ved indtil man rammer noget som dur. Jeg har erfaret at det godt kan være hårdt at arbejde alene, ligemeget hvor god en motivation man har, så er det rart at dele et projekt/opgave men en person hvor man kan supplere hinanden, og dermed også se ting fra forskellige vinkler, hvilket kan være super vigtig eftersom at man tit kan se sig blind på noget. Jeg er frisk på alt, og for mig er det ligegyldigt om det er noget som skal "bygges op" eller om det er noget som kan begynde at levere penge med det samme. Jeg er ikke iværksætter fordi jeg ønsker at blive hurtigt rig, IKKE fordi jeg siger det ikke kan lade sig gøre, men jeg er klar over at ting tager tid, og har derfor også en stor tålmodighed og et godt drive/gå-på-mod med ting. Hvad kan jeg supplere med: Jeg kan stå for ALT hvad en side har brug for af grafisk design. Jeg har en god forståelse for SEO - men det er ikke mit speciale. Jeg er lidt en IT-nørd, og kan godt skrive og rette i HTML & CSS koder. Jeg har erfaring med tidligere webshop's Jeg har kapital til at investere med (ikke over 20.000) Hvem er jeg? (Synes selv det er en god ting at sige lidt om sig selv, men der står ikke noget "brugbart" nedenunder) Mit navn er Nicolai Jensen. Jeg er 18 år gammel og studere på finans linjen, HHx i aarhus. Jeg er en meget ambitiøs ung herre som godt kan lide udfordringer. Jeg kan godt lide at designe, så i min fritid har jeg lavet mange grafisk opgaver for forskellige danske og internationale virksomheder. Jeg er selv en person med en fanstatisk fantasi, jeg får gode idéer heletiden, det synes jeg ihvertfald selv, men de bliver tit skudt ligeså hurtigt ned som de kommer op! Og så synes jeg at det er vigtig at nævne jeg er en helt normal person, som også elsker at feste en gang i mellem. Det skal der selvfølgelig være tid til, men når jeg først arbejder så er jeg meget koncentreret om det jeg laver, og tager det seriøst. Kunne du godt være interesseret i et samarbejde med mig, så kan du kontakte mig på: Forsat god dag! :-) |
Søger samarbejdspartner med drive/gå-på-mod!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)