Kender I et godt system hvor man kan oprette ens kunder, og så have et bedre overblik over dem. Vi er ikke ud efter stor CRM systemer. Det skal kun bruges til rent Kundekartotek mæssigt hvor vi kan oprette alle vores kunder og holde styr på dem?
du kan prøve at se på dette system, det har base indbygget, og skulle du hav brug for masser af database kræfter, så kan du oprette mysql og lade base se i denn.
AlbedoSoft er et nystartet virksomhed som har et CRM system også som vi kan opsætte således at du kan nøjes med kunde delen. kontakt mig for en demonstration på telefon 25101616 eller skriv til mitat@albedosoft.dk mvh Mitat Ucar
Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616
Jeg vil anbefale dig at bruge et CRM system til at holde styr på alle dine kunder. Husk at find et CRM system som ikke er for kompleks. Der er så mange muligheder i næste alle CRM systemer, desværre kan mange muligheder betyde at overblikket forsvinder og der er svært at komme igang med.
Vi har udviklet et salgssystem som vi kalder Clickmate CRM, der er et komplet CRM system alle de muligheder man kunne få behov for. Der findes en gratis udgave til små iværksætter hvor der er fokus på kundekartotek og noter på kunder i forbindelse med salg.
Du er meget velkommen til at prøve Clickmate CRM, du kan tilmelde dig via vores hjemmeside. Vi hjælper dig også gerne igang med at bruges der, så du kan få system i dine kunder.
Skriv eller ring hvis vi kan hjælpe, vores chat er også åben.
Det er jeg sikker på at flexintra systemet kan klare for dig. Kontakt mig på thomsen(snabela)flexintra.net. Så skal jeg sende dig en funktionsbeskrivelse af hvad systemet kan.
Mvh
Henrik Thomsen
CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net