Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quickpay vs. epay hvem foretrækker du

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg skal til at bestemme hvem jeg vil vælge til min betalingsløsning og det bliver en af de ovenstående.

Hvem foretrækker du og hvorfor ?

Det skal nævnes at min shop i løbet af kort tid også skal Sverige/Tyskland m.v.

Det kunne også være spændende at høre hvor mange procent af dine kunder benytter hvilke betalingskort.

mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale QuickPay.

De er prisdygtige (jeg kan ikke finde nogen billigere), nemme at integrere med, yder fantastisk support og vigtigst af alt, så er driften stabil.

Jeg kan ikke komme ind på detaljer omkring anvendelse af kort, da jeg typisk sætter integrationen op for mine egne kunder og overlader derefter resten til dem.

Til gengæld vil jeg gerne dele ud af den QuickPay løsning som vi bruger i firmaet, men det er en international shop.

VISA og MasterCards er de mest anvendte kort indtil videre.

Vi har også PayPal integration direkte gennem QuickPay og denne betalingsmulighed er også ret anvendt.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

tak der må være flere meninger ?

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Quick Pay her også. De har en super nem betalingsside, der hvor man indtaster kortoplysninger osv.

Der kundeservice er også hurtige om at svare. Og synes simpelthen alt går fejlfrit. :)

Ved at du køber det igennem mig her http://www.andiie.dk/betalingsgateway/ - kan jeg give dig en unik pris på 139 kr. pr. måned i det første år. ekskl. moms.

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi benytter Epay hos http://billetto.dk, og det er vi glade for. Det har også spillet fint da vi udvidede med http://billetto.co.uk

Super hurtig service, flinke danske supportere der gerne ringer dig op (hvis behovet er der), godt API at integrere med og arbejde med. Jeg er i hvert fald en glad udvikler :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at Quickpay ofte halter gevaldigt på supportfronten. Mine næste projekter bliver derfor med sikkerhed baseret på ePay og ikke Quickpay.

- Emil

Fra Valby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  PurpleCow webbureau Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hos PurpleCow webbureau bruger vi Epay..

Kort sagt:
- Fantastisk produkt
- God support
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi har kun en meget sporadisk erfaring med Quickpay, da vi overtog en webshop der brugte Quickpay. Supporten var simpelthen så langt under det vi er vant til fra ePay, at én af vores første handlinger var at flytte denne til ePay.

Selve produktet Quickpay fungerede fint, men for os er en væsentlig del af aftalen at man hurtigt kan komme i kontakt med supporten.

Det skal dog nævnes at vi har ePay gennem Powerhosting, så det er dem der supoorterer os, og dem der skal have ros for det høje serviceniveau. Vi har ikke haft noget direkte gennem ePay, så jeg ved ikke hvordan det fungerer.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

super at høre om jeres erfaringer. tak.

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

De er begge fremragende i mine øjne.

Vælg hvad du har lyst til. SuitZoo bruger epay, som følge af et abonnement gennem Powerhosting, og altså ikke et fravalg af Quickpay.

Så vidt jeg kan se på deres priser er Quickpay billigere ved MANGE transaktioner hver måned (over 30.000 = 10 øre per transaktion) mens Epay er lidt billigere ved 500-3000 transaktioner (25 øre per transaktion).

Dertil kommer selvfølgelig et månedsabonnement.

Men det bør altså ikke blive det omdrejende kardinalpunkt for din virksomhed, om du vælger den ene- eller den anden løsning :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)