Hej jeg er meget tæt på at opstarte en webshop med enkle produkter som er fra Dansk leverandør.
i denne andledning søger jeg nu et måde at udføre mit regnskab på, jeg har prøvet billiys billing osv, men ønsker ikke at starte ud med en månedelig ydelse, så et excel ark eller ligende ville være mere min stil.
skat forventer at du fører regnskab i.h.t. årsregnskabsloven helt enkelt - og fører og angiver moms - læs lidt her, men det er jo kun lidt basalt, bedre end intet REGNSKAB I PERSONLIG VIRKSOMHED
Min opfattelse er at med 5-10 posteringer i salg og en del i køb, så bliver excel helt uoverskueligt, status kommer ikke til at balancere og moms bliver ikke let - så jeg synes du skal overveje regnskabsprogram - evt så winfinans small business hvor versionen mini er gratis op til vist nok 1500 bilag, men det er ikke helt så enkelt som ex billy B
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER