Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blank på regnskab, en venlig sjæl der kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er meget tæt på at opstarte en webshop med enkle produkter som er fra Dansk leverandør.

i denne andledning søger jeg nu et måde at udføre mit regnskab på, jeg har prøvet billiys billing osv, men ønsker ikke at starte ud med en månedelig ydelse, så et excel ark eller ligende ville være mere min stil.

Jeg har kigget lidt på en billige løsninger som jeg ville høre jer omkring.
http://www.regnskabprogram.dk/ 

Er dette nok til havd jeg skal bruge?, jeg forventer at have cirka 5-10 ordre om dagen på min webshop.

REGNSKABS MÆSSIGT, HVAD SKAL JEG GØRE VED EN ORDRE?

Mit andet spørgsmål er omkring hvad skat forventer at jeg har styr på hvergang der kommer en ordre på min side?

1. Jeg opretter en fraktura med kundens navn, som, dato købt samt beløb.
2. Jeg printer og gemmer denne fraktura.

Er dette alt som skat forventer at jeg gør pr. ordre jeg har på min webshop?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

skat forventer at du fører regnskab i.h.t. årsregnskabsloven helt enkelt - og fører og angiver moms - læs lidt her, men det er jo kun lidt basalt, bedre end intet REGNSKAB I PERSONLIG VIRKSOMHED 

Min opfattelse er at med 5-10 posteringer i salg og en del i køb, så bliver excel helt uoverskueligt, status kommer ikke til at balancere og moms bliver ikke let - så jeg synes du skal overveje regnskabsprogram - evt så winfinans small business hvor versionen mini er gratis op til vist nok 1500 bilag, men det er ikke helt så enkelt som ex billy B

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)